هوشنگ یزدانی قره آغاج

صفحه نخست /هوشنگ یزدانی قره آغاج
هوشنگ یزدانی قره آغاج
نام و نام خانوادگی هوشنگ یزدانی قره آغاج
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه اراک
تحصیلات دکترای تخصصی / زبانشناسی کاربردی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع
1 Using Mobile-Assisted Language Learning to Improve Vocabulary Knowledge among Iraqi EFL Learners نور العکبی هوشنگ یزدانی قره آغاج سیدمحمد حسینی 1402/06/01
2 A feminist study of challenging patriarchal societies in Angela Carter's selected fairy tales based on Simone de Beauvoir’s The Second Sex ساره حسین مهاوش الطفیلی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/05/16
3 Racism and Loss of Identity in Richard Wright's Black Boy: A Fanonian Reading نور حسونی عبدالله خزائل موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/06/25
4 The Effect of Teaching Writing Skills on Ideology Transfer in Academic Writings of EFL Students: The Case of Iranian IELTS Candidates مریم کوشافر موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/06/27
5 The Impact of Teaching Lexical and Grammatical Collocations on Enhancing Writing of EFL Iraqi Learners حیدر احمد عبید مهدی واحدی کیا هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/06/01
6 The relationship between motivation and attitude toward speaking skill of EFL learners in Aligoudarz فاطمه زلقی هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/11/12
7 A Comparative Study of Presenting Vocabulary through Reading Comprehension to Male/Female EFL Freshman Students in Three Different Ways: Foot note, Endnote, and Teacher’s Elaboration حدیثه صالحی نور هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/07/27
8 The Relationship between Motivation and Online Vocabulary knowledge of Iranian EFL Learners in Khorramabad سیده زهره موسوی ندروند هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/11/12
9 Investigating Iraqi EFL High School Students' Attitude towards Cooperative Learning Strategies and Improving Grammar knowledge محمد یاسین احمد هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورز 1401/10/03
10 The Effects of Digitally Self-regulated and Guided Discovery Instructions on EFL Learners’ Vocabulary Learning: A Mixed-Methods Study محمدرضا صادقی هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/11/12
11 The Contributions of Gender, Motivation, Foreign Language Anxiety, Age, Attitude, Learning Styles, Learning Strategies and language aptitude on EFL Productive Skills Achievement through Online Instruction محسن سلیمیان ریزی هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/05/22
12 Self And Other Relationship as The Art of Maneuvers in Lucy Prebble 'S The Sugar Syndrome علی عبدالنبی عریبی هوشنگ یزدانی قره آغاج مهدی جاویدشاد 1402/05/29
13 A Freudian Psychoanalytic Study of Skepticism of the Characters in Virginia Woolf's Mrs. Dalloway سمیه مجید وحید هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورز 1402/04/19
14 Interpretation of Nationalism and Irish Identity in James Joyce Works: Dubliners رسول سلمان اتریم هوشنگ یزدانی قره آغاج محمد غفاری 1402/05/31
15 A Critical Discourse Analysis of Gender Representation in the Iraqi's textbook "English for Iraq: 1st Intermediate" based on Fairclough's Model with Pedagogical Implications ایمان عبدالحمید مسیر هوشنگ یزدانی قره آغاج حمید ورمزیاری 1402/05/21
16 The Effect of Roundtable Technique in Developing Students' Speaking Skill at Nasriyah's Intermediate Schools منار احمد کامل حمید ورمزیاری هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/05/24
17 A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners’ Shyness and their Speaking علی اکبر سلطانی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/06/29
18 A Study of the Effect of Using Pre-questioning Activities and Pre-teaching Vocabulary Activities in Reading Comprehension in Heterogeneous Classes دل آرا میریحیایی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/06/28
19 Exploring and Assessing Readers' Potentialities to Enhance their Reading Comprehension in IELTS context: Test-taking Strategies through Computerized Dynamic Assessment (C-DA) سیما پولکی حمیدرضا دولت آبادی هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان 1399/11/27
20 A Conversation Analysis of Classroom discourse in Iranian EFL Classes سیما پولکی حمیدرضا دولت آبادی موسی احمدیان، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/26
21 تجزیه و تحلیل چند وجهی گفتمان در تصاویر استفاده شده در کتابهای درسی انگلیسی در دبیرستان های ایران با تمرکز بر وجود کلامی و تصویری گفتمان شفق قوشچی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان، حمیدرضا دولت آبادی 1400/06/27
22 بررسی عوامل فردی و محیطی سازنده و بازدارنده در تاب اوری روزانه معلمان زبان انگلیسی در ایران و استراتژی های مورد استفاده توسط معلمان در افزایش تاب اوری انها روژین قصلانی هوشنگ یزدانی قره آغاج حمیدرضا دولت آبادی، موسی احمدیان 1400/06/05
23 تاثیر تدریس ریشه و ساختار واژگان بر روی گسترش دایره لغت کارکنان مراکز درمانی مجتبی آژیر هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورز 1400/06/17
24 بررسی نشانگرهای فراکلامی استفاده شده در قسمت های مختلف مقالات تحقیقاتی مجلات ملی و بین المللی توسط گویشوران مونث و مذکر بومی و غیربومی انگلیسی مرضیه رنجبر هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته)، موسی احمدیان 1400/06/11
25 مقایسه محتوای فرهنگی کتاب های درسی زبان انگلیسی ایران و مصر در دو دوره متوسط اول و دوم لیلی جرفی مجید عامریان (بازنشسته) حمیدرضا دولت آبادی، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/15
26 تاثیر استفاده از نمایش در تدریس زبان انگلیسی بربسندگی و گفتار زبان اموزان ایرانی حسن یلالی مجید عامریان (بازنشسته) هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/10
27 بررسی تاثیر روش های تدریس مبتنی بر سبک های یادگیری بر پاراگراف نویسی دانش اموزان پایه دوازدهم فاطمه حبیب نژاد موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/07
28 بررسی تطبیقی کتاب های اموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران و ترکیه با رویکرد پسااستعمارگرایی احسان مهری مجید عامریان (بازنشسته) هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان 1400/06/14
29 مطالعه رابطه بین سطح بسندگی زبان، جنسیت و نگرش دانش اموزان نسبت به معلم هایشان فاطمه فرج اللهی نسب ترکان اباد هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورز 1399/06/31
30 The Effect of Learning-Style-Based Teaching Techniques on EFL Learners’ Paragraph Writing: The Case of Iranian Students of 12th Grade فاطمه حبیب نژاد موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/07
31 A Cognitive-Semantic Analysis of Metaphor and Metonymy in Headlines of the National Newspapers Iran Daily and Tehran Times and the International Newspapers The Wall- Street Journal and The New York Times سپیده محسنی هوشنگ یزدانی قره آغاج محمد غفاری 1400/06/13
32 An Investigation of the Development and Use of Authorial Stance in Research Articles in ELT Professional Journals Based on Hyland's Model of Academic Interaction لیلا بهرامی حمیدرضا دولت آبادی مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/27
33 تاثیر خواندن داستان کوتاه بر فراگیری اتفاقی کلمات بر روز زبان اموزان سال اول با در نظر گرفتن جنسیت معصومه مقدسی هوشنگ یزدانی قره آغاج علی محمد محمدی 1398/04/23
34 بررسی الگوهای کاربرد و تغییر منابع بیان موضع نویسنده در مقالات پژوهشی در سه ماهنامه تسول و ژورنال اموزش زبان انگلیسی بر اساس مدل تعاملات اکادمیک هایلند لیلا بهرامی حمیدرضا دولت آبادی مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/27
35 بررسی بازنمایی هوش های چندگانه در مجموعه کتاب های درسی پراسپکت و مقایسه ان با نمایه هوش های چندگانه دانش اموزان ایرانی در مقطع متوجه اول: از منظر سازگاری آنها سیده مهسا امینی موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/27
36 پژوهش در زمینه ی رابطه ی بین مدیریت کلاسی نیازهایی اساسی روانشناسی بین معلمان با تجربه و مبتدی زبان انگلیسی در ایران فاطمه معراجی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/31
37 رابطه بین تدریس بازتابی و ارزیابی معلمان از موفقیت دانش اموزان احمد حدادی هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته) 1392/08/11
38 مقایسه بینامتنیت در رمان به سوی فانوس دریایی اثر ویرجینیا وولف در دو ترجمه فارسی توسط صالح حسینی و خجسته کیهان با کاربرد در اموزش زبان انگلیسی مریم توانا موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
39 رابطه بین سبک های شناختی وابسته به محیط و مستقل از محیط دانشجویان زن و مرد ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و عملکرد ان ها بر روی تست های مختلف شادی زراعت پیشه دزفولی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1397/11/16
40 تاثیر خواندن رمان بر فراگیری اتفاقی کلمات بر روی زبان اموزان سال اول با در نظر گرفتن جنسیت الهام کاظمی کرهرودی هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورزی 1397/11/16
41 بررسی تاثیر داستان گویی معلم بر مهارت های یادگیری کلمه کودکان ایرانی در فراگیری زبان انگلیسی ملیحه عسگری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
42 A Comparative Study of Using Intertexuality Elements in Woolf's To The Lighthouse, and its two Persian Translations by Saleh Hoseini and Khojaste Keyhan, with Implications for TEFL مریم توانا موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
43 Investigating the Effect of Teacher's Storytelling on Vocabulary Learning on Iranian Children EFL Learners ملیحه عسگری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
44 The Relationship between Reading Narrative and Expository Texts and Immediate and Delayed Recall of Incidentally Acquired Vocabulary by Iranian EFL Learners مریم شمسی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1396/06/10
45 Investigating the Relationship between Iranian Male and Female EFL learners' Language Proficiency to Infer Native Writers' Ideologies in Reading Journalistic Texts: a CDA Study سیما مصیبی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1396/09/29
46 The Effect of Aerobic Exercises on Vocabulary Learning and Immediate Recall, Considering the Serum Level of Brain-derived Neurotrophic Factor(BDNF)of Iranian Male and Female EFL Learners زهرا دهاز موسی احمدیان علیرضا بهرامی، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1396/11/16
47 The Relationship between male/female , literature/translation Students’ choice of reading strategies while reading argumentative and narrative texts نرگس حسینی کیا هوشنگ یزدانی قره آغاج مسعود کشاورز 1396/11/04
48 Effect of Khate Sefid Multimedia On Interest, Learning And Retention Of Four Main Skills In English Learning In Grade Tenth Male Students In Ghorveh. (2016-2017). کمال الدین عزتی گرد میران سعید موسوی پور هوشنگ یزدانی قره آغاج 1396/09/14
49 A Comparative Study of the Effect of Dynamic Written Corrective Feedback versus Indirect Feedback on the Development of Grammatical Accuracy of Iranian EFL Learners’ Academic writing کیانا پریدری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1395/11/11
50 investigating iranian high school EFL teachers' cognition of reflective teaching شهلا ذهابی حمیدرضا دولت آبادی هوشنگ یزدانی قره آغاج 1394/10/27
51 on the relationship between EFL teachers' cognition and practice on teaching reading comprehension in state schools and private institutes in Golpayegan, Iran محمدرضا رکوعی مجید عامریان (بازنشسته) هوشنگ یزدانی قره آغاج 1394/08/04
52 The Relationship between Iranian EFL learners’ Emotional Intelligence, Gender, and their Receptive/Productive Vocabulary Size اعظم شاهون هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1391/06/29
53 Investigating the Effect of Implicit vs. Explicit Instruction of Collocations on Iranian EFL High School Students’ Recognition محبوبه قاقم پوش هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/28
54 The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing زهره عزیزی نسب هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/27
55 A Critical Discourse Analysis of Gender Representation in the Iranian Senior High School English Books “Prospect3 & Vision 1” and “Interchange Intro & 1” مسعود محمدی هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته) 1395/11/13
56 On the Relationship between Extraversion and Introversion Personality Traits and Iranian EFL Learners' Performance on Multiple choice and Cloze Tests حمیده محمدی هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته) 1394/10/29
57 a critical discourse analysis of gender representation in the iranian senior high school english books Prospect 3 and Vision 1 and Interchange Intro مسعود محمدی هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته) 1395/11/13
58 The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing زهره عزیز نسب هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/27
59 A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners' Multiple Intelligences and their Translation Performance منیر میرحسینی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1395/07/07
60 On the effect of Proactive and Reactive focus on form instruction on Iranian EFL female learners’ Grammar knowledge زهرا رشیدی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1394/10/22