1 |
Using Mobile-Assisted Language Learning to Improve Vocabulary Knowledge among Iraqi EFL Learners
|
نور العکبی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
سیدمحمد حسینی
|
1402/06/01
|
2 |
A feminist study of challenging patriarchal societies in Angela Carter's selected fairy tales based on Simone de Beauvoir’s The Second Sex
|
ساره حسین مهاوش الطفیلی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1402/05/16
|
3 |
Racism and Loss of Identity in Richard Wright's Black Boy: A Fanonian Reading
|
نور حسونی عبدالله خزائل
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1402/06/25
|
4 |
The Effect of Teaching Writing Skills on Ideology Transfer in Academic Writings of EFL Students: The Case of Iranian IELTS Candidates
|
مریم کوشافر
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1402/06/27
|
5 |
The Impact of Teaching Lexical and Grammatical Collocations on Enhancing Writing of EFL Iraqi Learners
|
حیدر احمد عبید
|
مهدی واحدی کیا
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1402/06/01
|
6 |
The relationship between motivation and attitude toward speaking skill of EFL learners in Aligoudarz
|
فاطمه زلقی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
|
1401/11/12
|
7 |
A Comparative Study of Presenting Vocabulary through Reading Comprehension to Male/Female EFL Freshman Students in Three Different Ways: Foot note, Endnote, and Teacher’s Elaboration
|
حدیثه صالحی نور
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
|
1401/07/27
|
8 |
The Relationship between Motivation and Online Vocabulary knowledge of Iranian EFL Learners in Khorramabad
|
سیده زهره موسوی ندروند
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
|
1401/11/12
|
9 |
Investigating Iraqi EFL High School Students' Attitude towards Cooperative Learning Strategies and Improving Grammar knowledge
|
محمد یاسین احمد
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورز
|
1401/10/03
|
10 |
The Effects of Digitally Self-regulated and Guided Discovery Instructions on EFL Learners’ Vocabulary Learning: A Mixed-Methods Study
|
محمدرضا صادقی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
|
1401/11/12
|
11 |
The Contributions of Gender, Motivation, Foreign Language Anxiety, Age, Attitude, Learning Styles, Learning Strategies and language aptitude on EFL Productive Skills Achievement through Online Instruction
|
محسن سلیمیان ریزی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
|
1402/05/22
|
12 |
Self And Other Relationship as The Art of Maneuvers in Lucy Prebble 'S The Sugar Syndrome
|
علی عبدالنبی عریبی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مهدی جاویدشاد
|
1402/05/29
|
13 |
A Freudian Psychoanalytic Study of Skepticism of the Characters in Virginia Woolf's Mrs. Dalloway
|
سمیه مجید وحید
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورز
|
1402/04/19
|
14 |
Interpretation of Nationalism and Irish Identity in James Joyce Works: Dubliners
|
رسول سلمان اتریم
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
محمد غفاری
|
1402/05/31
|
15 |
A Critical Discourse Analysis of Gender Representation in the Iraqi's textbook "English for Iraq: 1st Intermediate" based on Fairclough's Model with Pedagogical Implications
|
ایمان عبدالحمید مسیر
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
حمید ورمزیاری
|
1402/05/21
|
16 |
The Effect of Roundtable Technique in Developing Students' Speaking Skill at Nasriyah's Intermediate Schools
|
منار احمد کامل
|
حمید ورمزیاری
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1402/05/24
|
17 |
A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners’ Shyness and their Speaking
|
علی اکبر سلطانی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1401/06/29
|
18 |
A Study of the Effect of Using Pre-questioning Activities and Pre-teaching Vocabulary Activities in Reading Comprehension in Heterogeneous Classes
|
دل آرا میریحیایی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1401/06/28
|
19 |
Exploring and Assessing Readers' Potentialities to Enhance their Reading Comprehension in IELTS context: Test-taking Strategies through Computerized Dynamic Assessment (C-DA)
|
سیما پولکی
|
حمیدرضا دولت آبادی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان
|
1399/11/27
|
20 |
A Conversation Analysis of Classroom discourse in Iranian EFL Classes
|
سیما پولکی
|
حمیدرضا دولت آبادی
|
موسی احمدیان، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1398/06/26
|
21 |
تجزیه و تحلیل چند وجهی گفتمان در تصاویر استفاده شده در کتابهای درسی انگلیسی در دبیرستان های ایران با تمرکز بر وجود کلامی و تصویری گفتمان
|
شفق قوشچی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان، حمیدرضا دولت آبادی
|
1400/06/27
|
22 |
بررسی عوامل فردی و محیطی سازنده و بازدارنده در تاب اوری روزانه معلمان زبان انگلیسی در ایران و استراتژی های مورد استفاده توسط معلمان در افزایش تاب اوری انها
|
روژین قصلانی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
حمیدرضا دولت آبادی، موسی احمدیان
|
1400/06/05
|
23 |
تاثیر تدریس ریشه و ساختار واژگان بر روی گسترش دایره لغت کارکنان مراکز درمانی
|
مجتبی آژیر
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورز
|
1400/06/17
|
24 |
بررسی نشانگرهای فراکلامی استفاده شده در قسمت های مختلف مقالات تحقیقاتی مجلات ملی و بین المللی توسط گویشوران مونث و مذکر بومی و غیربومی انگلیسی
|
مرضیه رنجبر
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مجید عامریان (بازنشسته)، موسی احمدیان
|
1400/06/11
|
25 |
مقایسه محتوای فرهنگی کتاب های درسی زبان انگلیسی ایران و مصر در دو دوره متوسط اول و دوم
|
لیلی جرفی
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
حمیدرضا دولت آبادی، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1400/06/15
|
26 |
تاثیر استفاده از نمایش در تدریس زبان انگلیسی بربسندگی و گفتار زبان اموزان ایرانی
|
حسن یلالی
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1400/06/10
|
27 |
بررسی تاثیر روش های تدریس مبتنی بر سبک های یادگیری بر پاراگراف نویسی دانش اموزان پایه دوازدهم
|
فاطمه حبیب نژاد
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1400/06/07
|
28 |
بررسی تطبیقی کتاب های اموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران و ترکیه با رویکرد پسااستعمارگرایی
|
احسان مهری
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان
|
1400/06/14
|
29 |
مطالعه رابطه بین سطح بسندگی زبان، جنسیت و نگرش دانش اموزان نسبت به معلم هایشان
|
فاطمه فرج اللهی نسب ترکان اباد
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورز
|
1399/06/31
|
30 |
The Effect of Learning-Style-Based Teaching Techniques on EFL Learners’ Paragraph Writing: The Case of Iranian Students of 12th Grade
|
فاطمه حبیب نژاد
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1400/06/07
|
31 |
A Cognitive-Semantic Analysis of Metaphor and Metonymy in Headlines of the National Newspapers Iran Daily and Tehran Times and the International Newspapers The Wall- Street Journal and The New York Times
|
سپیده محسنی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
محمد غفاری
|
1400/06/13
|
32 |
An Investigation of the Development and Use of Authorial Stance in Research Articles in ELT Professional Journals Based on Hyland's Model of Academic Interaction
|
لیلا بهرامی
|
حمیدرضا دولت آبادی
|
مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1398/06/27
|
33 |
تاثیر خواندن داستان کوتاه بر فراگیری اتفاقی کلمات بر روز زبان اموزان سال اول با در نظر گرفتن جنسیت
|
معصومه مقدسی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
علی محمد محمدی
|
1398/04/23
|
34 |
بررسی الگوهای کاربرد و تغییر منابع بیان موضع نویسنده در مقالات پژوهشی در سه ماهنامه تسول و ژورنال اموزش زبان انگلیسی بر اساس مدل تعاملات اکادمیک هایلند
|
لیلا بهرامی
|
حمیدرضا دولت آبادی
|
مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1398/06/27
|
35 |
بررسی بازنمایی هوش های چندگانه در مجموعه کتاب های درسی پراسپکت و مقایسه ان با نمایه هوش های چندگانه دانش اموزان ایرانی در مقطع متوجه اول: از منظر سازگاری آنها
|
سیده مهسا امینی
|
موسی احمدیان
|
حمیدرضا دولت آبادی، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1398/06/27
|
36 |
پژوهش در زمینه ی رابطه ی بین مدیریت کلاسی نیازهایی اساسی روانشناسی بین معلمان با تجربه و مبتدی زبان انگلیسی در ایران
|
فاطمه معراجی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1398/06/31
|
37 |
رابطه بین تدریس بازتابی و ارزیابی معلمان از موفقیت دانش اموزان
|
احمد حدادی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
1392/08/11
|
38 |
مقایسه بینامتنیت در رمان به سوی فانوس دریایی اثر ویرجینیا وولف در دو ترجمه فارسی توسط صالح حسینی و خجسته کیهان با کاربرد در اموزش زبان انگلیسی
|
مریم توانا
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1397/06/31
|
39 |
رابطه بین سبک های شناختی وابسته به محیط و مستقل از محیط دانشجویان زن و مرد ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و عملکرد ان ها بر روی تست های مختلف
|
شادی زراعت پیشه دزفولی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1397/11/16
|
40 |
تاثیر خواندن رمان بر فراگیری اتفاقی کلمات بر روی زبان اموزان سال اول با در نظر گرفتن جنسیت
|
الهام کاظمی کرهرودی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورزی
|
1397/11/16
|
41 |
بررسی تاثیر داستان گویی معلم بر مهارت های یادگیری کلمه کودکان ایرانی در فراگیری زبان انگلیسی
|
ملیحه عسگری
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1397/06/31
|
42 |
A Comparative Study of Using Intertexuality Elements in Woolf's To The Lighthouse, and its two Persian Translations by Saleh Hoseini and Khojaste Keyhan, with Implications for TEFL
|
مریم توانا
|
موسی احمدیان
|
مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1397/06/31
|
43 |
Investigating the Effect of Teacher's Storytelling on Vocabulary Learning on Iranian Children EFL Learners
|
ملیحه عسگری
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1397/06/31
|
44 |
The Relationship between Reading Narrative and Expository Texts and Immediate and Delayed Recall of Incidentally Acquired Vocabulary by Iranian EFL Learners
|
مریم شمسی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1396/06/10
|
45 |
Investigating the Relationship between Iranian Male and Female EFL learners' Language Proficiency to Infer Native Writers' Ideologies in Reading Journalistic Texts: a CDA Study
|
سیما مصیبی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1396/09/29
|
46 |
The Effect of Aerobic Exercises on Vocabulary Learning and Immediate Recall, Considering the Serum Level of Brain-derived Neurotrophic Factor(BDNF)of Iranian Male and Female EFL Learners
|
زهرا دهاز
|
موسی احمدیان
|
علیرضا بهرامی، هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1396/11/16
|
47 |
The Relationship between male/female , literature/translation Students’ choice of reading strategies while reading argumentative and narrative texts
|
نرگس حسینی کیا
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مسعود کشاورز
|
1396/11/04
|
48 |
Effect of Khate Sefid Multimedia On Interest, Learning And Retention Of Four Main Skills In English Learning In Grade Tenth Male Students In Ghorveh. (2016-2017).
|
کمال الدین عزتی گرد میران
|
سعید موسوی پور
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1396/09/14
|
49 |
A Comparative Study of the Effect of Dynamic Written Corrective Feedback versus Indirect Feedback on the Development of Grammatical Accuracy of Iranian EFL Learners’ Academic writing
|
کیانا پریدری
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1395/11/11
|
50 |
investigating iranian high school EFL teachers' cognition of reflective teaching
|
شهلا ذهابی
|
حمیدرضا دولت آبادی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1394/10/27
|
51 |
on the relationship between EFL teachers' cognition and practice on teaching reading comprehension in state schools and private institutes in Golpayegan, Iran
|
محمدرضا رکوعی
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1394/08/04
|
52 |
The Relationship between Iranian EFL learners’ Emotional Intelligence, Gender, and their Receptive/Productive Vocabulary Size
|
اعظم شاهون
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1391/06/29
|
53 |
Investigating the Effect of Implicit vs. Explicit Instruction of Collocations on Iranian EFL High School Students’ Recognition
|
محبوبه قاقم پوش
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1394/10/28
|
54 |
The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing
|
زهره عزیزی نسب
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1394/10/27
|
55 |
A Critical Discourse Analysis of Gender Representation in the Iranian Senior High School English Books “Prospect3 & Vision 1” and “Interchange Intro & 1”
|
مسعود محمدی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
1395/11/13
|
56 |
On the Relationship between Extraversion and Introversion Personality Traits and Iranian EFL Learners' Performance on Multiple choice and Cloze Tests
|
حمیده محمدی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
1394/10/29
|
57 |
a critical discourse analysis of gender representation in the iranian senior high school english books Prospect 3 and Vision 1 and Interchange Intro
|
مسعود محمدی
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
مجید عامریان (بازنشسته)
|
1395/11/13
|
58 |
The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing
|
زهره عزیز نسب
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
موسی احمدیان
|
1394/10/27
|
59 |
A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners' Multiple Intelligences and their Translation Performance
|
منیر میرحسینی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1395/07/07
|
60 |
On the effect of Proactive and Reactive focus on form instruction on Iranian EFL female learners’ Grammar knowledge
|
زهرا رشیدی
|
موسی احمدیان
|
هوشنگ یزدانی قره آغاج
|
1394/10/22
|