1 |
تدوین الگوی توسعۀ حرفهای باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد بازاریابی ورزشی
|
پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش
|
2 |
چگونه شایستگیهای مدیران بازاریابی به عملکرد تبدیل میشود؟ (موردمطالعه: باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران)
|
چشم انداز مدیریت بازرگانی
|
3 |
بررسی رابطه بین اخلاق حرفهای مربیان ورزشی با خودکارآمدی با توجه به نقش میانجی شایستگی
|
نشريه مديريت منابع انساني در ورزش
|
4 |
بررسی ارتباط هوش اجتماعی، رقابتی و هیجانی با شایستگی مدیران باشگاه های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری
|
پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
|
5 |
شناسایی قابلیت های بازاریابی و کسب درآمد نیروی انسانی باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران و طراحی مدل
|
نشريه مديريت منابع انساني در ورزش
|