|
|
|
Racism and Loss of Identity in Richard Wright's Black Boy: A Fanonian Reading
Mousa Ahmadian, Houshang Yazdani ghareaghaj, Noor Hassooni Abdullah Khazael
(2023)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
مقایسه محتوای فرهنگی کتاب های درسی زبان انگلیسی ایران و مصر در دو دوره متوسط اول و دوم
Majid Amerian, Hamid Reza Dowlatabadi, Houshang Yazdani ghareaghaj, Leyli Jorfi
(2021)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
مطالعه رابطه بین سطح بسندگی زبان، جنسیت و نگرش دانش اموزان نسبت به معلم هایشان
Houshang Yazdani ghareaghaj, Masoud Keshavarz, Fatemeh Faraj Allahi Nasab Torkan Abad
(2020)
|
|
|
|
|
A Conversation Analysis of Classroom discourse in Iranian EFL Classes
Hamid Reza Dowlatabadi, Mousa Ahmadian, Houshang Yazdani ghareaghaj, Sima Poulaki
(2019)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
رابطه بین تدریس بازتابی و ارزیابی معلمان از موفقیت دانش اموزان
Houshang Yazdani ghareaghaj, Majid Amerian, AHMAD HADDADI
(2013)
|
|