۱۴۰۴/۰۱/۲۱
بهمن یاسبلاغی شراهی

بهمن یاسبلاغی شراهی

مرتبه علمی: استادیار
ارکید: ۰۰۰۰-۰۰۰۱-۵۶۴۱-۷۱۱۰
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم انسانی
نشانی: دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ‌شده
مقاله ارائه‌شده
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمه‌یافته
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، ویدا بیرنوندی (۱۴۰۳)
اضطراب کوویدـ ۱۹ در میان پرستاران خط مقدم: نقش پیش‌بینیکنندگی خودکارآمدی، حمایت اجتماعی و حمایت سازمانی رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، حبیبه بشیرنژاد، میترا میرزایی، ساناز حاجی میری قشمی، حسنا میرزایی (۱۴۰۱)
اثربخشی آموزش بازی با کلمات بر مشکلات املایی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی خلیل غفاری، بهمن یاسبلاغی شراهی، خورشید عبدالوند (۱۳۹۹)
اثربخشی آموزش فرزند درمانی مبتنی بر روان شناختی مثبت نگربر خود تنظیمی انگیزشی ، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر خلیل غفاری، حسین داودی، بهمن یاسبلاغی شراهی، براتعلی غضنفری نژاد، عصمت مهرابی (۱۳۹۹)
نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش و یادگیری دانش آموزان در مدرسه و محیط های اجتماعی مرتضی رستمی، بهمن یاسبلاغی شراهی، مرتضی حاجعلی بیگی، محمد علیدادی (۱۳۹۹)
اثربخشی بازی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس اول ابتدائی در درس فارسی خلیل غفاری، حسین داودی، حسن حیدری، فاطمه محمدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
A Phenomenological Study on Teacher’s View and Perspectives on Using Technology in Teaching & Learning mohammad Akbari Burang, hossein shokohi fard, Bahman Yasbolaghi sharahi (2019)
سنجش کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده به دانشجویان دانشگاه اراک بر اساس مدل سروکوال بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه هواس بیگی، سعید موسوی پور (۱۳۹۴)
تاثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش و روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه خوارزمی داوود مجیدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، میترا علیمحمدی (۱۳۹۲)
زنان و محیط زیست: تاملی به جایگاه آموزش زیست محیطی زنان فاطمه قاسمی، سیروس منصوری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
بررسی نقش فناوری های دیجیتال در آموزش بهمن یاسبلاغی شراهی، سپیده قدیمی (۱۴۰۲)
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری در زوجین ناسازگار رخساره صیدمحمدی، منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۰)
مقاله دوم : چالش های زندگی در خوابگاه های دانشجویی(با تاکید بر دانشجویان ساکن سراهای (خوابگاه های) دانشجویی) یونس رحمتی فیروزآبادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن رحمتی فیروز آبادی (۱۳۹۸)
اعتبار یابی فرم فارسی مقیاس سنجش جامع فن آوری معلمان بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه هواس بیگی (۱۳۹۴)
افزایش خلاقیت در برنامه های درسی با استفاده از نشاط و شادکامی در فضاهای آموزشی بهمن یاسبلاغی شراهی، شراره شمس، ویدا شکری، مرجان نظام آبادی (۱۳۸۸)
تأثیر سواد رسانه ای در پیشگیری و کنترل آسیب های فضای مجازی دانش آموزان متوسطه دوم بهمن یاسبلاغی شراهی، سعید شاه حسینی، سجاد غفوری (۱۴۰۱)
تأثیر گیمیفیکیشن بر یادگیری، یادداری و نگرش به درس زبان انگلیسی دانش-آموزان بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن باقری، سمانه کشاورزیان کلیشادی (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش به روش ایده جویی( اسکمپر )بر تفکر خلاق و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، مریم خسروی زاده (۱۳۹۹)
تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول مبتنی بر مولفه های اخلاقی مرضیه السادات سجادی نژاد، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۹)
ارائه مدل کاربردی فناوری های آموزشی در جهت افزایش یادگیری دانش آموزان به کمک مدلسازی ساختاری تفسیری محمد سیفی (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، سحر خانجانی وشکی (۱۳۹۹)
نقش برنامه درسی پنهان در تفکر انتقادی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه اراک بهمن یاسبلاغی شراهی، صغری اکبری چرمهینی، فاطمه کیشانیان (۱۳۹۹)
بررسی تطبیقی مولفه سازماندهی محتوا در برنامه درسی مدارس والدورف آلمان با برنامه درسی ایران در دوره ابتدایی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، آرزو بارانی (۱۳۹۹)
نقش کاربرد عوامل تکنولوژی آموزشی بر یادگیری خودراهبر و انگیزش تحصیلی دانش آموزان بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی، محسن رمضان بیگی (۱۳۹۹)
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر حافظه کاری و خود پنداره ریاضی تورج سپهوند، بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه فراهانی (۱۳۹۸)
بررسی تأثیر تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته) (۱۳۹۷)