۱۴۰۴/۰۱/۲۱
English
بهمن یاسبلاغی شراهی
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
۰۰۰۰-۰۰۰۱-۵۶۴۱-۷۱۱۰
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی
نشانی:
دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:
پست الکترونیکی:
b-yasbolaghi [at] araku.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپشده
مقاله ارائهشده
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمهیافته
تاثیرآموزش به روش یادگیری فاصله دار بر یادگیری یادداری و علاقه به درس ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیرشهر اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، حلیمه چلداوی، آذر خزایی (۱۴۰۳)
Unveiling the Components Driving Green Technology Development in Electronic Education: A Mixed-Methods Approach with Blockchain Integration
Bahman Yasbolaghi sharahi (2024)
امکانسنجی اجرای آموزش ترکیبی در دورﮤ پساکرونا در برنامۀ درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئتعلمی دانشگاه اراک
میلاد محمدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، سیروس منصوری (۱۴۰۳)
بررسی اثربخشی راهبرد داربستزنی شناختی بر رضایت تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی هوشی پسر پایۀ چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، آرزو بابایی (۱۴۰۳)
اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، ویدا بیرنوندی (۱۴۰۳)
اثربخشی راهبرد آموزش تفکر طراحی بر توانایی حل مسأله دانشآموزان دوره ابتدایی در درس تفکر و پژوهش
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستانهای فنی حرفه ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی
خلیل غفاری، بهمن یاسبلاغی شراهی، ناهید طالبی (۱۴۰۲)
بررسی مقایسهای راهبردهای یادگیری، سبکهای یادگیری و رویکردهای مطالعه در بین داوطلبان کنکور تجربی، انسانی و ریاضی
Bahman Yasbolaghi sharahi, Khalil Ghaffari, Zeinab Rahimi (2023)
تأثیر یادگیر ی ریاضی به رو ش واک بر نگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دور ه ابتدایی در آموزش مجازی دوران کرونا
نرگس بردیا، رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
اضطراب کوویدـ ۱۹ در میان پرستاران خط مقدم: نقش پیشبینیکنندگی خودکارآمدی، حمایت اجتماعی و حمایت سازمانی
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، حبیبه بشیرنژاد، میترا میرزایی، ساناز حاجی میری قشمی، حسنا میرزایی (۱۴۰۱)
بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی
بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۱)
مدل کاربردی فناوری های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش آموزان: کاربرد مدلسازی ساختاری تفسیری
akram rezayi, Bahman Yasbolaghi sharahi, sahar khanjani veshki (2022)
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درسعلوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی
رضا طلیمی، محسن باقری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۱)
تأثیر روش تدریس همتایان بر باورهای انگیزشی و میزان یادگیری درس هدی ههای آسمان دان شآموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر فراهان در سال تحصیلی ۹۹ - ۱۳
حسین رحمانی تیرکلایی، مرتضی فراهانی، مهدیه اسفینی فراهانی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش بازی با کلمات بر مشکلات املایی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی
خلیل غفاری، بهمن یاسبلاغی شراهی، خورشید عبدالوند (۱۳۹۹)
اثربخشی آموزش فرزند درمانی مبتنی بر روان شناختی مثبت نگربر خود تنظیمی انگیزشی ، اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دختر
خلیل غفاری، حسین داودی، بهمن یاسبلاغی شراهی، براتعلی غضنفری نژاد، عصمت مهرابی (۱۳۹۹)
نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش و یادگیری دانش آموزان در مدرسه و محیط های اجتماعی
مرتضی رستمی، بهمن یاسبلاغی شراهی، مرتضی حاجعلی بیگی، محمد علیدادی (۱۳۹۹)
اثربخشی بازی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کلاس اول ابتدائی در درس فارسی
خلیل غفاری، حسین داودی، حسن حیدری، فاطمه محمدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
A Phenomenological Study on Teacher’s View and Perspectives on Using Technology in Teaching & Learning
mohammad Akbari Burang, hossein shokohi fard, Bahman Yasbolaghi sharahi (2019)
پیش بینی خلاقیت و اضطراب تحصیلی بر اساس میزان استفاده از بازی های رایانه ای در دانش آموزان دختر اول متوسطه شهر بناب در سال تحصیلی ۹۴-۹۳
بهمن یاسبلاغی شراهی، هادی خائف (۱۳۹۶)
اثر بخشی برنامه درسی مبتنی بر درمان شناختی-رفتاری بر افزایش میزان خودکارآمدی و تاب آوری بیماران تحت درمان نگهدارنده متادون
محمد اکبری بورنگ، محمد حسن دلاکه، رضا صابری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۵)
تأثیر روش تدریس بایبی بر میزان یادگیری و یادداری درس مفاهیم پایه دانشجویان رشته پرستاری
بهمن یاسبلاغی شراهی، محمد زارع، راحله ساریخانی (۱۳۹۴)
سنجش کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده به دانشجویان دانشگاه اراک بر اساس مدل سروکوال
بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه هواس بیگی، سعید موسوی پور (۱۳۹۴)
سنجش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران سرپایی در بیمارستان های دولتی شهر های ایلام و کرمانشاه بر اساس مدل سروکوال
فاطمه هواس بیگی، اعظم احمدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، اسفندیار محمدی (۱۳۹۲)
تاثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش و روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
داوود مجیدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، میترا علیمحمدی (۱۳۹۲)
زنان و محیط زیست: تاملی به جایگاه آموزش زیست محیطی زنان
فاطمه قاسمی، سیروس منصوری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
شناسایی و اعتباریابی شاخص های آموزش های زیست محیطی در حوزه زنان روستایی: یک مطالعه اسنادی
فاطمه قاسمی، سیروس منصوری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
بررسی نقش فناوری های دیجیتال در آموزش
بهمن یاسبلاغی شراهی، سپیده قدیمی (۱۴۰۲)
بررسی نقش میانجیگری درگیری تحصیلی در رابطه با اعتیاد به بازیهای کامپیوتری واهمال کاری تحصیلی
rokhsareh seyd mohammadi, Bahman Yasbolaghi sharahi (2023)
بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی بر انگیزش تحصیلی ،درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاس های چند پایه
عبداله مهدوی پور، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۱)
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انطباق پذیری و همبستگی خانواده در زوجین ناسازگار
رخساره صیدمحمدی، منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۱)
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری در زوجین ناسازگار
رخساره صیدمحمدی، منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۰)
اصول آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان اختلال اوتیسم با تاکید بر چندرسانه ای آموزشی
رضا طلیمی، بهمن یاسبلاغی شراهی، محدثه حاتمی (۱۳۹۸)
مقاله دوم : چالش های زندگی در خوابگاه های دانشجویی(با تاکید بر دانشجویان ساکن سراهای (خوابگاه های) دانشجویی)
یونس رحمتی فیروزآبادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن رحمتی فیروز آبادی (۱۳۹۸)
نقش مؤلفه های هویت ملی در فرایند هویت یابی کودکان پیش دبستانی (با تأکید برمؤلفه های هویت ملی مطرح شده در اسناد تحول نظام تعلیم و تربیت)
بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۷)
اعتبار یابی فرم فارسی مقیاس سنجش جامع فن آوری معلمان
بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه هواس بیگی (۱۳۹۴)
افزایش خلاقیت در برنامه های درسی با استفاده از نشاط و شادکامی در فضاهای آموزشی
بهمن یاسبلاغی شراهی، شراره شمس، ویدا شکری، مرجان نظام آبادی (۱۳۸۸)
اثربخشی آموزش شخصیسازی شده براساس سبک یادگیری وارک (VARK) بر رضایتمندی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی اثربخشی آموزش شخصیسازی شده براساس سبک یادگیری وارک (VARK) بر رضایتمندی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، مژگان محمدی (۱۴۰۳)
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر مدل چرخش ایستگاه بر مهارت حل مسئله و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، مهدی ابراهیمی (۱۴۰۳)
اثربخشی راهبرد تدریس فعال مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی، انعطافپذیری شناختی و رضایت تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
رحیم مرادی، بهمن یاسبلاغی شراهی، ویدا بیرنوندی (۱۴۰۲)
امکان سنجی اجرای رویکرد مبتنی بر یادگیری ترکیبی براساس دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، مژگان عطارد (۱۴۰۲)
تاثیر آموزش به شیوه همیارانه بر درگیری تحصیلی و ارتباط با مدرسه در درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، سیروس منصوری، فاطمه گنجی قاسم آبادی (۱۴۰۲)
بررسی اثر بخشی راهبرد سکو سازی آموزشی بر رضایت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان کم توانذهنی در درس علوم
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، آرزو بابایی (۱۴۰۲)
تاثیر یادگیری با رویکرد تلفیقی بر نگرش تحصیلی و مهارت های یادگیری خودراهبر دانش آموزان متوسطه اول
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، فاطمه عزیزی (۱۴۰۲)
تاثیر فناوری قصه گویی دیجیتال برتفکر خلاق ومهارتهای ارتباطی دانش آموزان دوره ابتدایی مناطق دوزبانه
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، مریم جلالی (۱۴۰۲)
امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دوره پسا کرونا در برنامه درسی آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، سیروس منصوری، میلاد محمدی (۱۴۰۲)
اثربخشی آموزش تفکر طراحی بر راهبردهای یادگیری فراشناختی و توانایی حل مسأله دانش آموزان
بهمن یاسبلاغی شراهی، سعید پورقاسم ماشلی (۱۴۰۱)
بررسی تأثیر آموزش به روش قصه گویی دیجیتال بر خلاقیت و مهارت اجتماعی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدائی شهر اراک سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
بهمن یاسبلاغی شراهی، زهرا علی آبادی (۱۴۰۱)
تاثیر یادگیری به روش واک بر عملکرد، نگرش و خودپنداره ریاضی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی شهرستان اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، نرگس بردیا (۱۴۰۱)
تأثیر سواد رسانه ای در پیشگیری و کنترل آسیب های فضای مجازی دانش آموزان متوسطه دوم
بهمن یاسبلاغی شراهی، سعید شاه حسینی، سجاد غفوری (۱۴۰۱)
تاثیر آموزش همراه با راهبرد نقشه مفهومی بر میزان انگیزه پیشرفت و مهارت خود تنظیمی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان خنداب
بهمن یاسبلاغی شراهی، سمیرا حسینخانی هزاوه (۱۴۰۰)
تاثیر آموزش مبتنی بر مشارکت الکترونیکی بر انگیزش پیشرفت و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن باقری، فرزانه تلخابی (۱۴۰۰)
تأثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان اضطراب و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در درس علوم تجربی
بهمن یاسبلاغی شراهی، سحر خانجانی وشکی، زهرا تلخابی (۱۴۰۰)
بررسی تأثیر استفاده از شبیه ساز آموزشی بر خلاقیت و تجسم فضایی دانش آموزان در درس علوم تجربی
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهدیه محمدی (۱۴۰۰)
تأثیر گیمیفیکیشن بر یادگیری، یادداری و نگرش به درس زبان انگلیسی دانش-آموزان
بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن باقری، سمانه کشاورزیان کلیشادی (۱۴۰۰)
تاثیر یادگیری الکترونیک مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فیزیوپات دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، فایزه محسنی (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش به روش ایده جویی( اسکمپر )بر تفکر خلاق و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، مریم خسروی زاده (۱۳۹۹)
تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول مبتنی بر مولفه های اخلاقی
مرضیه السادات سجادی نژاد، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۹)
ارائه مدل کاربردی فناوری های آموزشی در جهت افزایش یادگیری دانش آموزان به کمک مدلسازی ساختاری تفسیری
محمد سیفی (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، سحر خانجانی وشکی (۱۳۹۹)
اثربخشی درمان مبتنی بر تاب آوری هیجانی انطباق پذیری و همبستگی خانواده در زوجین ناسازگار شهر اراک
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، رخساره صیدمحمدی (۱۳۹۹)
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر مهارت های اجتماعی، یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی
محسن باقری، بهمن یاسبلاغی شراهی، رضا طلیمی (۱۳۹۹)
نقش برنامه درسی پنهان در تفکر انتقادی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، صغری اکبری چرمهینی، فاطمه کیشانیان (۱۳۹۹)
بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی،اعتماد به نفس و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، محمد سیفی (بازنشسته)، ویدا شکری (۱۳۹۹)
بررسی تطبیقی مولفه سازماندهی محتوا در برنامه درسی مدارس والدورف آلمان با برنامه درسی ایران در دوره ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، آرزو بارانی (۱۳۹۹)
اثربخشی آموزش از طریق همتایان برمیزان باورهای انگیزشی و یادگیری درس پیامهای آسمان دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر فراهان
بهمن یاسبلاغی شراهی، خلیل غفاری، اعظم فراهانی (۱۳۹۹)
رابطه خود بازداری رفتاری، فعال سازی رفتاری و باورهای ارتباطی با طلاق عاطفی و نقش میانجی اعتیاد به شبکه های اجتماعی
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، عاطفه احمدی (۱۳۹۹)
بررسی نقش خودپنداره جنسی، ناگویی هیجانی و سبک های دل بستگی در گرایش زوجین به روابط فرا زناشویی
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، زهرا اسدی (۱۳۹۹)
نقش کاربرد عوامل تکنولوژی آموزشی بر یادگیری خودراهبر و انگیزش تحصیلی دانش آموزان
بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی، محسن رمضان بیگی (۱۳۹۹)
تاثیرآموزش به روش یادگیری فاصله دار بر یادگیری یادداری و علاقه به درس دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیرشهر اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، مریم بابایی (۱۳۹۸)
بررسی تاثیر آموزش به روش کارگاهی برمیزان یادگیری وافزایش مهارت مرحله داشت گندم کاران شهرستان اراک در سال زراعی -
Bahman Yasbolaghi sharahi, Saeed Shahhosseini, mostafa amani (2020)
رابطه سواد رسانه ای با باورهای معرفت شناختی و اشتراک گذاری دانش معلمان ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
اثربخشی آموزش پیش دبستانی بر رشد خلاقیت و رشد اجتماعی دانش آموزان پایه اول کلاس های چند پایه شهرستان فراهان
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
تاثیر آموزش با ابزارهای الکترونیکی بر سازگاری اجتماعی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان
بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی، فرزین پیره (۱۳۹۸)
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر حافظه کاری و خود پنداره ریاضی
تورج سپهوند، بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه فراهانی (۱۳۹۸)
تولید رسانه آموزشی مبتنی بر هوش های چندگانه و بررسی تاثیر آن بر نگرش به درس و پیشرفت تحصیلی در درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه ششم استان قزوین
مهدیه شفیعی تبار، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی الکترونیک بر تسهیم دانش، هوش سازمانی و رفتار خودتوسعه ای کارکنان شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی
بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی (۱۳۹۸)
نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان
صغری اکبری چرمهینی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
بررسی رابطه ی سواد رسانه ای با هویت یابی و سلامت روانی دانشجویان
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
بررسی علل عدم گرایش معلمان ابتدایی شهر قم به پژوهش و فعالیتهای علمی با تکیه بر حیطه برنامه ریزی درسی و ارائه ی راهکارهای مناسب از دیدگاه معلمان
صغری اکبری چرمهینی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۷)
تاثیر آموزش برنامه ی «فلسفه برای کودکان» بر رشد مهارت-های استدلالی و قضاوت های اخلاقی دانش آموزان
مرضیه السادات سجادی نژاد، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۷)
بررسی تاثیر روش تدریس تلفیقی بر انگیزش تحصیلی ، درگیری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاس های چند پایه
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته) (۱۳۹۷)
رابطه ی آگاهی فراشناختی از راهبردهای خواندن با انگیزه پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۷)
بررسی تأثیر تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته) (۱۳۹۷)
تاثیر فعالیتهای حرفه ایی مربیان پرورشی بر مسئولیت پذیری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان سوسنگرد
بهمن یاسبلاغی شراهی، سعید شاه حسینی (۱۳۹۶)
تاثیر آموزش یه روش بارش مغزی بر تفکر انتقادی ،هوش هیجانی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه دهم شهرستان پلدختر در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، سلمان بازوند (۱۳۹۶)
رابطه میزان تفکر انتقادی بانگرش به تحصیل و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اراک
منصور عبدی، بهمن یاسبلاغی شراهی، سیمین زمانی (۱۳۹۶)
تاثیر استفاده از وب کوئست بر عملکرد درسی، گرایش به تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله دانش آموزان پسر متوسطه اول در درس علوم تجربی در مدارس متوسطه مشهد کاوه ورودی ۹۵-۹۴
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، رضا گرجی (۱۳۹۵)
ارزشیابی نرم افزارهای چند رسانه ای موسسه های گنجینه یاد، لوح و قلم و رهپویان دانش و اندیشه برای دوره دوم متوسطه در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
سعید شاه حسینی، بهمن یاسبلاغی شراهی، محمد هاشمی قشلاقی (۱۳۹۴)
تاثیر روش تدریس هم آموزی بر کارکردهای آموزشی و نگرش به درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی ناحیه ۲ شهرستان اراک در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
بهمن یاسبلاغی شراهی، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، زهرا غیاث آبادی فراهانی (۱۳۹۴)
پیش بینی خلاقیت و اضطراب تحصیلی بر اساس میزان استفاده از بازی های رایانه ای در دانش آموزان دختر اول متوسطه شهر بناب
بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی (۱۳۹۴)
تاثیر آموزش چندرسانه ای بر نگرش به درس، انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آبادان در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳
بهمن یاسبلاغی شراهی، سعید شاه حسینی (۱۳۹۴)
بررسی تاثیر آموزش انگلیسی با استفاده از رسانه های شنیداری (سی دی) زبان انگلیسی در مقایسه با روش سنتی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان مقطع اول دبیرستان شهرستان خمین در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲
سعید شاه حسینی، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۳)
نقش اجرای طرح ارزشیابی توصیفی بر میزان استفاده از روش های فعال تدریس و کاربرد ابزارهای نوین ارزشیابی توسط معلمان پایه های پنجم و ششم ابتدایی منطقه شاوور در سال تحصیلی ۹۲-۹۳
بهمن یاسبلاغی شراهی، منصور عبدی، حمزه جریپ (۱۳۹۳)
مقایسه خلاقیت، پیشرفت تحصیلی و گرایش به تفکر انتقادی بین دانش آموزان پسر پایه دوم متوسطه دوم مدارس هوشمند و عادی ناحیه ۴ شهر قم در سال ۱۳۹۳-۱۳۹۲
بهمن یاسبلاغی شراهی، محمد سیفی (بازنشسته) (۱۳۹۳)
رابطه میزان کاربرد فناوری های مجتمع توسط معلمان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر اراک با خودکارآمدی انها در سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱
سعید شاه حسینی، بهمن یاسبلاغی شراهی، مسعود ترک (۱۳۹۲)
بررسی تطبیقی آموزشهای هنرستانهای فنی و حرفهای با نیازهای صنایع کوچک شهر کرج
بهمن یاسبلاغی شراهی، رحیم مرادی، زهرا بیگیان (۱۴۰۲)
سنجش کیفیت خدمات آموزشی ارئه شده به دانشجویان دانشگاه ازاک بر اساس مدل سروکوال
بهمن یاسبلاغی شراهی، فاطمه هواس بیگی، سعید موسوی پور (۱۳۹۲)
رابطه کیفیت خدمات آموزشی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه اراک بر اساس مدل سروکوال
بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۲)