موسی احمدیان

صفحه نخست /موسی احمدیان
موسی احمدیان
نام و نام خانوادگی موسی احمدیان
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه اراک
تحصیلات دکترای تخصصی / زبان انگلیسی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع
1 A feminist study of challenging patriarchal societies in Angela Carter's selected fairy tales based on Simone de Beauvoir’s The Second Sex ساره حسین مهاوش الطفیلی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/05/16
2 Paralyzing Moralism as a Collective Superego in Joyce’s Dubliners: A Freudian Psychoanalysis Study of Selected Short Stories منتظر عبدالکاظم حسن الکنانی موسی احمدیان مهدی جاویدشاد 1402/04/18
3 Violence and Gender Stereotyping in Margret Atwood's The Handmaid's Tale (1985) and The Testament (2019): Based on de Beauvoir's The Second Sex حورا حسین عبید ال کریم موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1402/05/16
4 A Study of the Effects of Using Narrative on Teaching Speaking to Iraqi EFL Learners ایاد عکاب موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1402/04/28
5 Ideology in Behrouz Bouchani's No Friend but the Mountains A Zizekian Reading of the Narration of Behrouz Bouchani زینب حلبی نژاد موسی احمدیان 1402/06/25
6 Racism and Loss of Identity in Richard Wright's Black Boy: A Fanonian Reading نور حسونی عبدالله خزائل موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/06/25
7 The Study of the Role of Psychological Factors and Gender in Language Transferability of Iranian EFL Learners پدرام بهزادی راد موسی احمدیان 1402/06/27
8 A Study of Postcolonial Feminism in Margaret Atwood’s The Handmaid’s Tale امیرحسین صائبی موسی احمدیان 1402/06/27
9 Exploring the Effect of Using WhatsApp Group Collaboration Integrated with Instructional Video Clips on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill in Online Classes امیرحسین رسولی موسی احمدیان 1401/10/26
10 Virtual Languaculture Task Implementation as a Mediator between EFL Teachers’ Digital Literacy and EFL Learners’ Speaking Fluency and Accuracy پرویز قاصدی موسی احمدیان 1402/06/27
11 Investigating Factors Contributing to Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language محمدتقی آزاد موسی احمدیان 1402/06/07
12 The Effect of Teaching Writing Skills on Ideology Transfer in Academic Writings of EFL Students: The Case of Iranian IELTS Candidates مریم کوشافر موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1402/06/27
13 Investigating Factors Contributing to Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language محمدتقی آزاد موسی احمدیان 1402/06/07
14 A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners’ Shyness and their Speaking علی اکبر سلطانی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/06/29
15 A Comparative Study of Using Language Learning Strategies by Qashqai-Persian Bilingual and Monolingual Persian EFL Learners in Writing حسین کریمی موسی احمدیان رحیم دهقان (بازنشسته) 1401/06/28
16 An Ecocriticism Analysis of Selected Poems of E. E. Cummings: Comparing Cummings’s Poetic Values to Ecocriticism Values علی کهن کادیجانی موسی احمدیان 1400/11/06
17 A Study of the Effect of Using Pre-questioning Activities and Pre-teaching Vocabulary Activities in Reading Comprehension in Heterogeneous Classes دل آرا میریحیایی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1401/06/28
18 A Study of the Enactment of Impoliteness as a Situated Moral Judgment in Natural Discourse Based on Haidt and Kesebir’s Model: EFL Learners in Focus فاطمه قنواتی نسب موسی احمدیان 1401/04/22
19 Exploring and Assessing Readers' Potentialities to Enhance their Reading Comprehension in IELTS context: Test-taking Strategies through Computerized Dynamic Assessment (C-DA) سیما پولکی حمیدرضا دولت آبادی هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان 1399/11/27
20 A Conversation Analysis of Classroom discourse in Iranian EFL Classes سیما پولکی حمیدرضا دولت آبادی موسی احمدیان، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/26
21 A Cognitive Study of Text Worlds in Cormac McCarthy’s Blood Meridian and Its Implications for Reading Comprehension in TEFL کیارش حکی محمد غفاری موسی احمدیان 1400/11/04
22 تجزیه و تحلیل چند وجهی گفتمان در تصاویر استفاده شده در کتابهای درسی انگلیسی در دبیرستان های ایران با تمرکز بر وجود کلامی و تصویری گفتمان شفق قوشچی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان، حمیدرضا دولت آبادی 1400/06/27
23 بررسی عوامل فردی و محیطی سازنده و بازدارنده در تاب اوری روزانه معلمان زبان انگلیسی در ایران و استراتژی های مورد استفاده توسط معلمان در افزایش تاب اوری انها روژین قصلانی هوشنگ یزدانی قره آغاج حمیدرضا دولت آبادی، موسی احمدیان 1400/06/05
24 بررسی نشانگرهای فراکلامی استفاده شده در قسمت های مختلف مقالات تحقیقاتی مجلات ملی و بین المللی توسط گویشوران مونث و مذکر بومی و غیربومی انگلیسی مرضیه رنجبر هوشنگ یزدانی قره آغاج مجید عامریان (بازنشسته)، موسی احمدیان 1400/06/11
25 بررسی تاثیر روش های تدریس مبتنی بر سبک های یادگیری بر پاراگراف نویسی دانش اموزان پایه دوازدهم فاطمه حبیب نژاد موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/07
26 بررسی تطبیقی کتاب های اموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران و ترکیه با رویکرد پسااستعمارگرایی احسان مهری مجید عامریان (بازنشسته) هوشنگ یزدانی قره آغاج، موسی احمدیان 1400/06/14
27 Interactional and Interactive Metadiscourse Markers in the Introduction and Literature Review Sections of Single-Authored and Multiple-Authored Applied Linguistics Research Articles محمد سعید کوتی موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته) 1400/06/11
28 The Impact of Integration of Conscious and Unconscious Learning Processes on Improving EFL Students’ Vocabulary Acquisition ندا زارعی موسی احمدیان 1400/06/20
29 The Effect of Learning-Style-Based Teaching Techniques on EFL Learners’ Paragraph Writing: The Case of Iranian Students of 12th Grade فاطمه حبیب نژاد موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1400/06/07
30 Investigating the Effects of Using Social Networks on Speaking Skill of Iranian Young EFL Learners: Communication through WhatsApp in Focus سمیه ایازپور موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1399/06/31
31 A Study of the Effect of Different Proficiency Pairings on the Iranian EFL Learners' Academic Writing مهشید گیل عسگر موسی احمدیان ابوالفضل حری 1399/06/26
32 The Effects of Pre-listening Bottom up and Top down Activities on Iranian EFL Learners' Listening Comprehension in the ninth Grade High School مهدیه ارباب ری آبادی موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1398/04/23
33 On the Effects of Full Form-Focused Instruction, Focused and Unfocused tasks, and L1 Metalinguistic Comments on Accuracy and Durability of Iranian EFL Learners’ Recognition of English Grammatical Forms سهیل رحیمی موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی، مجید عامریان (بازنشسته) 1398/06/27
34 بررسی بازنمایی هوش های چندگانه در مجموعه کتاب های درسی پراسپکت و مقایسه ان با نمایه هوش های چندگانه دانش اموزان ایرانی در مقطع متوجه اول: از منظر سازگاری آنها سیده مهسا امینی موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/27
35 پژوهش در زمینه ی رابطه ی بین مدیریت کلاسی نیازهایی اساسی روانشناسی بین معلمان با تجربه و مبتدی زبان انگلیسی در ایران فاطمه معراجی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1398/06/31
36 مقایسه بینامتنیت در رمان به سوی فانوس دریایی اثر ویرجینیا وولف در دو ترجمه فارسی توسط صالح حسینی و خجسته کیهان با کاربرد در اموزش زبان انگلیسی مریم توانا موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
37 رابطه بین سبک های شناختی وابسته به محیط و مستقل از محیط دانشجویان زن و مرد ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی و عملکرد ان ها بر روی تست های مختلف شادی زراعت پیشه دزفولی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1397/11/16
38 بررسی تاثیر داستان گویی معلم بر مهارت های یادگیری کلمه کودکان ایرانی در فراگیری زبان انگلیسی ملیحه عسگری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
39 The Effect of Practicing Collaborative Translation Activities on Iranian EFL Learners’ Grammar Learning فاطمه حیدری موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته) 1397/11/15
40 A Comparative Study of Using Intertexuality Elements in Woolf's To The Lighthouse, and its two Persian Translations by Saleh Hoseini and Khojaste Keyhan, with Implications for TEFL مریم توانا موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته)، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
41 Investigating the Effect of Teacher's Storytelling on Vocabulary Learning on Iranian Children EFL Learners ملیحه عسگری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1397/06/31
42 A Comparative CDA of George Orwell's Animal Farm and its Two Persian Translations by Amir Amirshadi and Saleh Hosseini Based on Van Leeuwen's Model: With Pedagogical Implications مینا حسینی موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته) 1396/11/14
43 پیشنویس پایان نامه ثبت شده در 1397/07/29 11:50:24 ق.ظ فرشته رجبی حمیدرضا دولت آبادی موسی احمدیان 1396/11/15
44 The Relationship between Reading Narrative and Expository Texts and Immediate and Delayed Recall of Incidentally Acquired Vocabulary by Iranian EFL Learners مریم شمسی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1396/06/10
45 Investigating the Relationship between Iranian Male and Female EFL learners' Language Proficiency to Infer Native Writers' Ideologies in Reading Journalistic Texts: a CDA Study سیما مصیبی هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1396/09/29
46 The Effect of Aerobic Exercises on Vocabulary Learning and Immediate Recall, Considering the Serum Level of Brain-derived Neurotrophic Factor(BDNF)of Iranian Male and Female EFL Learners زهرا دهاز موسی احمدیان علیرضا بهرامی، هوشنگ یزدانی قره آغاج 1396/11/16
47 A Comparative Study of the Effect of Dynamic Written Corrective Feedback versus Indirect Feedback on the Development of Grammatical Accuracy of Iranian EFL Learners’ Academic writing کیانا پریدری موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1395/11/11
48 The Relationship between Iranian EFL learners’ Emotional Intelligence, Gender, and their Receptive/Productive Vocabulary Size اعظم شاهون هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1391/06/29
49 Investigating the Effect of Implicit vs. Explicit Instruction of Collocations on Iranian EFL High School Students’ Recognition محبوبه قاقم پوش هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/28
50 The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing زهره عزیزی نسب هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/27
51 the effect of reformulation on improving male and female efl learners' use of prepositions in writing in iranian state high schools and english private institutes محمد عسگری مجید عامریان (بازنشسته) موسی احمدیان 1395/07/07
52 The effect of reformulation on improving male and female EFL learners’ use of prepositions in writing in Iranian State High schools and English private institutes محمد عسگری مجید عامریان (بازنشسته) موسی احمدیان 1395/07/07
53 The Effect of Reflective Teaching on Iranian EFL Learners’ Summary Writing زهره عزیز نسب هوشنگ یزدانی قره آغاج موسی احمدیان 1394/10/27
54 A Study of the Relationship between Iranian EFL Learners' Multiple Intelligences and their Translation Performance منیر میرحسینی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1395/07/07
55 On the Effect of Teacher Scaffolding on the Development of Listening Comprehension Ability of Iranian EFL Learners ساجده سلحشور موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1394/10/30
56 On the Effect of Peer Scaffolding Technique on Iranian EFL learners’ Reading Comprehension زهرا افشار موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته) 1394/10/26
57 A critical discourse analysis of The Tehran Times and The Los Angeles Times on the representation of Iran’s 5+1 negotiations and pedagogical implications فاطمه صدوقی موسی احمدیان حمیدرضا دولت آبادی 1394/10/28
58 On the effect of Proactive and Reactive focus on form instruction on Iranian EFL female learners’ Grammar knowledge زهرا رشیدی موسی احمدیان هوشنگ یزدانی قره آغاج 1394/10/22
59 On the relationship between Iranian EFL teachers’ understanding of reflective teaching and their burnout غلامحسین خانعلین موسی احمدیان مجید عامریان (بازنشسته) 1394/10/29