1 |
شناسایی و سطحبندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی بر مبنای مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه ی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد)
|
توسعه آموزش جندي شاپور
|
2 |
جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان
|
فصلنامه مطالعات ملي
|
3 |
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر روی کرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
|
پژوهش هاي برنامه درسي
|
4 |
بازنمایی نقش های جنسیتی در کتاب های درسی سال ششم دوره ابتدایی ایران
|
زن و جامعه
|
5 |
شناسایی و سطح بندی موانع ارتقای مدیریتی زنان در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر مدل سازی ساختاری تفسیری
|
زن در توسعه و سياست
|
6 |
ارزیابی مهارت های زندگی دانشجویان دانشگاه مازندران با تأکید بر نقش برنامه های درسی
|
روانشناسي تربيتي
|
7 |
بررسی تطبیقی رویکردهای پژوهش در مجلات علوم پزشکی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
8 |
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
9 |
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی
|
مطالعات توسعه اجتماعي فرهنگي
|
10 |
تأثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
11 |
بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه نیمه تجربی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
12 |
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران بر مبنای نقش های جنسیتی با تأکید بر مشاغل
|
مطالعات توسعه اجتماعي فرهنگي
|
13 |
ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی
|
پژوهش سلامت
|
14 |
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی
|
دو فصلنامه مطالعات برنامه درسي آموزش عالي
|