1 |
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها
|
مديريت و توسعه ورزش
|
2 |
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
|
مديريت و توسعه ورزش
|
3 |
رتبه بندی مولفه های تأثیر گذار بر توسعه صنعت گردشگری ورزشی در ایران بوسیله روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
|
پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
|
4 |
مدلسازی معادلات ساختاری قابلیت های بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
|
مطالعات راهبردي ورزش و جوانان
|
5 |
مدل شناسایی محدودیت ها و موانع پیش روی قابلیت های بازاریابی باشگاه های فوتبال لیگ برتر
|
مطالعات مديريت ورزشي
|
6 |
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش
|
نشريه مديريت ورزشي
|
7 |
شناسایی شاخص های کارآفرینی پایدار در ورزش
|
رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
|
8 |
طراحی مدل کارآفرینی پایدار بر اساس نظریه برخاسته از داده ها
|
نشريه مديريت ورزشي
|
9 |
طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریۀ برخاسته از داده ها
|
نشريه مديريت ورزشي
|