۱۴۰۴/۰۱/۱۹
سیروس منصوری

سیروس منصوری

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید: https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۱-۹۴۰۵-۹۸۶۰
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم انسانی
نشانی: دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ‌شده
مقاله ارائه‌شده
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمه‌یافته
تأثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله دانش آموزان کلاس چندپایه سیده فاطمه جباری، محسن باقری، سیروس منصوری (۱۴۰۳)
Empowering Healthcare Workers: Insight from an Interpretive Structural Model for Educational Needs in Iran Sirus Mansoori, Faezeh Mahdavi, fatemeh behjati, Fatemeh Bagheri, Mohammad Niroumand Sarvandani (2023)
شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای برند مؤسسات آموزش عالی با استفاده از تکنیک نگاشت شناختی فازی حمیدرضا کمالی اردکانی، سیروس منصوری، مصطفی مروتی شریف آیاد، عباس محسنی (۱۴۰۱)
Effectiveness of Flipped Learning on Academic Emotions in Arak University Students Morteza Hasaninasab, Mohsen Nazarifar, Sirus Mansoori (2022)
A Comparison Between the Effectiveness of E-learning and Blended Learning in Industrial Training Sirus Mansoori, ziaaldin salari koohfini, manizheh ghasemali (2020)
ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، محمد ترابی پور (۱۳۹۸)
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی مهدی محمدی، میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری (۱۳۹۸)
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران بر مبنای نقش های جنسیتی با تأکید بر مشاغل میمنت عابدینی بلترک، مصطفی عزیزی شمامی، سیروس منصوری (۱۳۹۸)
تأثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی سیروس منصوری، محمد حسن کریمی، مجید کوثری، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری (۱۳۹۷)
Learners’ Experiences of Mobile Learning in Vocational and Technical Education Courses مهدی محمدی، رحمت اله مرزوقی، قاسم سلیمی، سیروس منصوری (۱۳۹۶)
تاثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه ای مهدی محمدی، رحمت اله مرزوقی، قاسم سلیمی، سیروس منصوری (۱۳۹۶)
الگوی علّی ساختار کلاس سازنده گرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی راضیه شیخ الاسلامی، فهیمه کشاورزی، سیروس منصوری (۱۳۹۶)
بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه نیمه تجربی سیروس منصوری، میمنت عابدینی بلترک، حسین لشکری، ستار باقری (۱۳۹۶)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی بر حسب مؤلفه های مهارت های اجتماعی محسن خادمی، مهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، سیروس منصوری (۱۳۹۵)
بررسی تطبیقی رویکردهای پژوهش در مجلات علوم پزشکی میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، ستار باقری، مهین اسدنیا، مهدی میرزاآقایی (۱۳۹۵)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، مهین اسدنیا، مهدی میرزاآقایی (۱۳۹۴)
ارزیابی مهارت های زندگی دانشجویان دانشگاه مازندران با تأکید بر نقش برنامه های درسی نسرین جوان، میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، سمیه یونسی خانقاهی (۱۳۹۴)
بازنمایی نقش های جنسیتی در کتاب های درسی سال ششم دوره ابتدایی ایران میمنت عابدینی بلترک، محمدجواد لیاقتدار، سیروس منصوری (۱۳۹۳)
جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان احمد رضایی، سیروس منصوری، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۰)
زنان و محیط زیست: تاملی به جایگاه آموزش زیست محیطی زنان فاطمه قاسمی، سیروس منصوری، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۴۰۲)
بررسی عوامل مهم وتاثیر گذار بر گردشگری آموزش عالی ایران سیروس منصوری، داوود رمضانی، مهدیه رضایی (۱۴۰۱)
برنامه درسی سبز : مسیری برای حفاظت از محیط زیست انسیه یگانه، سیروس منصوری (۱۴۰۱)
اثربخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد ورزشی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه هشتم شهر اراک در درس تربیت بدنی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، منا بشیری گودرزی (۱۴۰۲)

علایق پژوهشی

  • آموزش و یادگیری فعال
  • برنامه درسی و تربیت سیاسی
  • برنامه درسی آموزش فنی حرفه ای و آموزش های صنعتی- سازمانی
  • مبانی برنامه درسی
بیشتر