۱۴۰۳/۱۲/۲۴
English
مهدیه شفیعی تبار
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۲-۰۵۹۸-۲۹۷۷
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی
نشانی:
دانشگاه اراک- گروه روانشناسی
تلفن:
پست الکترونیکی:
Shafieetabar۲۰۰۵ [at] yahoo.com
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپشده
مقاله ارائهشده
کتاب
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمهیافته
اثربخشی درمان پذیـرش و تعهد بر دشواریهای تنظیم هیجان بیماران دیالیزی دارای افسردگی
فاطمه فراهانی، تورج سپهوند، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۳)
نقش کنشهای اجرایی و مؤلفههای چشمانداز زمانی در پیشبینی قلدری دانشآموزان
فاطمه ناظری، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۳)
نقش خودشفقتی، حساس یت به طرد و باورهای غیر منطقی در پیش بینی افسردگی و اضطراب زنان مطلقه
لیلا نیک بخت، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۳)
Investigating the relationship between adolescents' tendency toward risky behaviors and mindfulness: The moderator role of future time perspective
Soghra Akbari charmihani, Mahdiyeh Shafiei tabar (2024)
خودشفقتورزی و انعطافپذیری شناختی در افراد دارای نشانگان اختلال بدشکلی بدن
زینب قابل، مهدیه شفیعی تبار، علیرضا بهرامی (۱۴۰۲)
مقایسه تاب آوری و حمایت اجتماعی ادراک شده در زنان نابارور دارای سطوح بالا و پایین انگ نابارور ی
مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۲)
پیش بینی سرمایه های اجتماعی-هیجانی بر مبنای هوش هیجانی و واکنش پذیری هیجانی: نقش واسطه ای صبر
مرضیه السادات سجادی نژاد، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۱)
تنظیم هیجانی و تا بآوری در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزونکنش ی
مهدیه شفیعی تبار، صغری اکبری چرمهینی (۱۴۰۱)
Comparison of the Health-Promoting Lifestyle Dimensions between Students with Low and High Covid-19 Anxiety Levels
Mahdiyeh Shafiei tabar, Atiye Sadat Hasheminejad (2022)
تأثیر وانمود کردن ژست قدرت بالا و ژست قدرت پایین بر آستانه درد دانشجویان
عطیه سادات هاشمی نژاد، مهدیه شفیعی تبار، صغری اکبری چرمهینی (۱۴۰۰)
ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی چک لیست تنظیم هیجانی – نسخه والدین
مهدیه شفیعی تبار، صغری اکبری چرمهینی، مهدی مولایی یساولی (۱۳۹۹)
عاطفه مثبت و منفی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، و ناگویی هیجانی در دختران مبتلا به سردرد میگرنی
عذرا زبردست، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۸)
The Facilitating Role of Borderline Personality Disorder and the Inhibiting Role of Mindfulness in Adolescents’ Tendency to Addiction
Soghra Akbari charmihani, Marziyeh sadat Sajadinejad, Mahdiyeh Shafiei tabar (2018)
Predicting Students’ Internet Addiction Based on the Behavioral Activation / Inhibition Systems and Social Anxiety
Mahdiyeh Shafiei tabar, Azra Zebardast (2018)
کنترل شناختی دو گروه نوجوانان دارای تمایل زیاد و کم به اعتیاد: یک مطالعه ی مقایسه ای
صغری اکبری چرمهینی، مرضیه السادات سجادی نژاد، مهدیه شفیعی تبار، تورج سپهوند (۱۳۹۷)
The role of defense styles and defense mechanisms in prediction of borderline personality features in non-clinical samples
Mahdiyeh Shafiei tabar (2018)
The Role of Cognitive Emotion Regulation Strategies in the Prediction of the Features of Borderline Personality in University Students
Mahdiyeh Shafiei tabar, Soghra Akbari charmihani, Marziyeh sadat Sajadinejad, Azar Nadi (2017)
The Role of Mindfulness and Emotional Regulation in Predicting Depression and Anxiety in University Students
Mahdiyeh Shafiei tabar, Soghra Akbari charmihani (2017)
Predicting academic achievement based on dimensions of time perspective among university students
Mahdiyeh Shafiei tabar, Azra Zebardast (2015)
اثربخشی مداخله آموزشی روان شناختی در ارتقای کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان سینه
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۲)
بررسی و مقایسه وضعیت اختلال اضطراب اجتماعی و کمرویی در مردان معتاد و غیرمعتاد
آسیه اناری، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۰)
رابطه حرمت خود جمعی و هویت ملی در دانشجویان
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۸۹)
تجربه افسردگی و طرد شدگی از سوی همسالان در نوجوانان دارای بیماری مزمن
کارینه طهماسیان، آسیه اناری، سمیرا کرملو، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۸۸)
مقایسه سبک یادگیری بازیکنان نخبه در یادگیری مهارتهای شناختی، ادراکی-حرکتی و حرکتی
بهروز عبدلی، زهرا چهار باغی، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۸۸)
اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تنظیم شناختی هیجان دانشجویان نابینا
حسین حاجیان، مهدیه شفیعی تبار، تورج سپهوند (۱۴۰۱)
مقایسه تواناییهای شناختی و رفتارهای تکانشی در بین دانش آموزان چپ دست و راست دست
راضیه سادات احمدی، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
مقایسه خودکارامدی والدینی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در مادران کودکان استثنایی وکودکان عادی
راضیه سادات احمدی، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۹)
کیفیت زندگی و مولفه های آن در بیماران مبتلا به سرطان سینه
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۶)
مقایسه نیمرخ خلقی زنان مبتلا به سرطان سینه با افراد سالم
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۶)
اثربخشی مداخله آموزشی روان شناختی در ارتقا عملکرد اجتماعی بیماران مبتلا به سرطان سینه
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۶)
رابطه هوش معنوی و احساس تنهایی با رضایت از زندگی در سالمندان شهر اراک
مروارید قمشه، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان براساس ابعاد چشم انداز زمانی
مهدیه شفیعی تبار، عذرا زبردست (۱۳۹۴)
نقش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی در پیش بینی افسردگی و اضطراب دانشجویان
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
چشم انداز زمانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان عادی و استعداد درخشان
عذرا زبردست، مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
بررسی رابطه ذهن آگاهی با افسردگی، اضطراب و استرس در دانشجویان
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
بررسی و مقایسه ذهن آگاهی و مولفه های آن در مردان معتاد و غیر معتاد
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
بررسی رابطه راهبردهای تنظیم هیجانی و ذهن آگاهی در دانشجویان
مهدیه شفیعی تبار، عذرا زبردست (۱۳۹۴)
مقایسه علایم اختلالات روانپزشکی وحرمت خود در دانشجویان چاق و وزن نرمال
عذرا زبردست، مهدیه شفیعی تبار، نسیم ذکی بخش، رضا محمدی راد (۱۳۹۴)
نقش سبک های دلبستگی در پیش بینی ذهن آگاهی
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
نقش سبک ها و مکانیزم های دفاعی در پیش بینی ویژگی های شخصیت مرزی در نمونه های غیربالینی
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
بررسی مقایسه ای ابعاد چشم انداز زمانی: تفاوت های جنسیتی و مقایسه آن در دانشجویان استعدادهای درخشان و عادی
مهدیه شفیعی تبار، عذرا زبردست، محمد هاشمی قشلاقی (۱۳۹۴)
بهبود کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سرطان سینه
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۴)
رابطه رشد پس از آسیب با نشخوار فکری در بیماران مبتلا به سرطان شهر اصفهان: نقش میانجی کارکرد اجرایی بازداری /خودکنترلی
مهدیه شفیعی تبار، زینب هادی (۱۴۰۳)
بررسی و مقایسه معنای زندگی، اضطراب مرگ و نظام باورهای مذهبی در خیّرین و غیرخیّرین شهر تهران
سعید موسوی پور، مهدیه شفیعی تبار، آزاده خیره دست (۱۴۰۳)
پیشبینی سازگاری با ناباروری بر اساس انعطافپذیری روانشناختی و سرمایه روانشناختی در زنان نابارور شهر اراک
مهدیه شفیعی تبار، مسعود اسدی، اعظم عیدی (۱۴۰۱)
نقش کارکردهای اجرایی و مؤلفههای چشمانداز زمانی در پیشبینی قلدری دانشآموزان ۱۰ تا ۱۵ ساله شهر قم
مهدیه شفیعی تبار، فاطمه ناظری (۱۴۰۱)
پیشبینی احساس تنهایی بر اساس پذیرش خود، پذیرش والدینی و پذیرش اجتماعی در افراد تراجنسی
مهدیه شفیعی تبار، مسعود اسدی، هانا پارساپور (۱۴۰۱)
مقایسه خودشفقتی و انعطاف پذیری شناختی در افراد با و بدون نشانگان اختلال بدشکلی بدن
مهدیه شفیعی تبار، علیرضا بهرامی (۱۴۰۰)
نقش سبک های دلبستگی، طرحواره های ناسازگار اولیه و صفات شخصیتی در پیش بینی خودشفقتی نوجوانان
مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
نقش خودشفقتی، حساسیت به طرد و باورهای غیر منطقی در پیش بینی افسردگی و اضطراب زنان مطلقه
مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
اثربخشی ارائه بازخورد سریع در ارزشیابی تکوینی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی پایه هشتم
مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیـرش و تعهد بر امیدواری، دشواری تنظیم هیجان و سلامت عمومی مبتلایان دیالیزی دارای افسردگی
تورج سپهوند، مهدیه شفیعی تبار، فاطمه فراهانی (۱۴۰۰)
بررسی مقایسه ای کنشوری اجرایی سرد و داغ و تاب آوری کودکان طلاق (۷-۴ سال) و کودکان عادی
صغری اکبری چرمهینی، مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
تولید چندرسانه ای کسرآموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی ریاضی و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان پایه پنجم
مهدیه شفیعی تبار (۱۴۰۰)
بررسی تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر تفکر منطقی و تفکر انتقادی دانش آموزان
مهدیه شفیعی تبار، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته) (۱۳۹۹)
اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانی بر راهبرد های شناختی تنظیم هیجان و باور های فراشناختی دانشجویان نابینای شهر اصفهان
مهدیه شفیعی تبار، تورج سپهوند (۱۳۹۹)
مقایسه جو روانی اجتماعی کلاس، هیجان یادگیری و سهل انگاری تحصیلی دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند ناحیه ۲ اراک
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۹)
بررسی تاثیر پیاده سازی طرح شهاب بر پیشرفتتحصیلی با نقش میانجی توانایی معلم در بین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهرستان تفرش
مهدیه شفیعی تبار، سیروس منصوری (۱۳۹۹)
تأثیر وانمود کردن ژست قدرت بالا و ژست قدرت پایین بر خلق، خطرپذیری و آستانه درد با توجه به نقش عزت نفس
مهدیه شفیعی تبار، صغری اکبری چرمهینی (۱۳۹۹)
تاثیر آموزش محاسبه ذهنی - چرتکه ای بر خودپنداره ریاضی، انگیزش ریاضی و حافظه کاری دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان شهرستان سلسله در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۹)
اثربخشی مهارت های اجتماعی به روش بحث گروهی بر سازگاری تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم شهرستان کوهدشت
مهدیه شفیعی تبار، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته) (۱۳۹۸)
تاثیر یادگیری به روش معکوس برآمادگی یادگیری خودراهبری، علاقه به درس ، یادگیری و یادداری درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه نهم منطقه سردرود سال تحصیلی۹۷-۱۳۹۶
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۸)
تولید رسانه آموزشی مبتنی بر هوش های چندگانه و بررسی تاثیر آن بر نگرش به درس و پیشرفت تحصیلی در درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه ششم استان قزوین
مهدیه شفیعی تبار، بهمن یاسبلاغی شراهی (۱۳۹۸)
پیشنویس پایان نامه ثبت شده در ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۹:۳۵ ق.ظ
مهدیه شفیعی تبار (۱۳۹۷)
تاثیر آموزش همراه با تولید اینفوگرافیک بر راهبردهای مطالعه و یادگیری، تفکر خلاق و یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم
محسن باقری، مهدیه شفیعی تبار، علیرضا اندیشمند (۱۳۹۷)
تأثیر استفاده از نرم افزار آموزشی (میشا و کوشا) بر یادگیری، یاد داری ونگرش به درس علوم دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مهدیه شفیعی تبار، سمیرا احمدلو (۱۳۹۷)
بررسی ویژگی های روان سنجی فرم والد چک لیست تنظیم هیجان
مهدیه شفیعی تبار، مهدی مولایی یساولی، صغری اکبری چرمهینی (۱۳۹۸)
بررسی کنترل شناختی تمایل به رفتارهای پرخطر در نوجوانان
صغری اکبری چرمهینی، تورج سپهوند، مهدیه شفیعی تبار، مرضیه السادات سجادی نژاد (۱۳۹۵)
رابطه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با نشانه های اختلال شخصیت مرزی
مهدیه شفیعی تبار، آذر نادی، مرضیه السادات سجادی نژاد، صغری اکبری چرمهینی (۱۳۹۴)
پیوندها
https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=LZM0qQEAAAAJ
https://orcid.org/0000-0002-0598-2977
http://scimet.basu.ac.ir/Mahdiyeh_Shafieetabar
بیشتر