۱۴۰۴/۰۱/۲۵
English
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۲-۴۱۷۷-۳۸۰۶
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی
نشانی:
دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:
پست الکترونیکی:
s-hashemimoghadam [at] araku.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپشده
مقاله ارائهشده
کتاب
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمهیافته
تأثیر مدل چرخش ایستگاه بر میزان یادگیری و اضطراب تحصیلی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی
زهرا جیریایی، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۴۰۰)
تبیین شکاف میان برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دورۀ اول متوسطه و ارائه راهکارهای عملیاتی
محمد علی جمالی فر، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۸)
Iranian journal of educational Sociology
Mozhdeh Noormohammadian, Seyed Shamseddin Hashemi Moghadam, Faezeh Nateghi (2018)
رابطه مهارت های تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، زهرا مسلمی (۱۳۹۶)
هنر سازه ها در آیات تربیتی قرآن کریم (با تأکید بر نظریه تقابلهای دوگانه)
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، محسن ذوالفقاری (۱۳۹۶)
بررسی همخوانی برنامه درسی قصد شدۀ درس تفکر و سبک زندگی پایه هشتم دوره اول متوسطه با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده
محمد علی جمالی فر، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، زهره عابدی کرجی بان، علیرضا فقیهی (۱۳۹۵)
بررسی تغییرات کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره ی عمومی ایران بر اساس میزان تاکید بر مهارتهای تفکر انتقادی مطرح شده توسط فاسیونه در سه دهه اخیر
پریناز آقاباباییان، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، فائزه ناطقی، علیرضا فقیهی (۱۳۹۵)
THE ROLE OF HIDDEN CURRICULAR FACTORS IN THE BEHAVIORAL CHANGES AMONG THE STUDENTS OF HUMAN SCIENCE
Seyed Shamseddin Hashemi Moghadam (2014)
تاثیر الگوی تدریس کاوشگری برگرایش به تفکر انتقادی و نگرش به درس علوم تجربی
اشرف صادقی، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور (۱۳۹۶)
نقش خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نوجوانان
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، ناصر کرمی، عبدالرسول فدایی دولت (۱۳۹۵)
شهید، دانشگاه، ترویج فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، فرزانه دهقانی (۱۳۹۴)
شهید، دانشگاه و الگوی زندگی اسلامی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
شهید دانشگاه، ترویج فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
بررسی الگوی تدریس کاوشگری و تاثیر آن بر گرایش به تفکر انتقادی، نگرش به درس علوم تجربی و پیشرفت تحصیلی
اشرف صادقی، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
مبانی و اصول تعلیم و تربیت
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۶)
مقدمه ای بر فلسفه تعلیم و تربیت
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
گفتگوهایی با معلمان در زمینه روان شناسی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۸۲)
گفتگوهای با معلمان در زمینه روان شناسی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۷۹)
اثربخشی آموزش داستان های فلیپ کم با روش نمایش خلاق بر هوش اخلاقی و مهارت اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، رحیم مرادی، کرباکس استیلیانو (۱۴۰۲)
اثربخشی راهبرد یادگیری ترکیبی مبتنی برحد تسلط بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، فاطمه مجیدی فیجانی (۱۴۰۲)
اثربخشی راهبرد یادگیری مغز محور بر لذت یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، ثریا ابراهیمی (۱۴۰۲)
اثربخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد ورزشی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه هشتم شهر اراک در درس تربیت بدنی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، منا بشیری گودرزی (۱۴۰۲)
تاثیرکاربرد نرم افزار استوری لاین در آموزش درس علوم بر عملکرد تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، ندا حسن پور (۱۴۰۱)
رابطه نگرش به یادگیری الکترونیکی با انگیزش پیشرفت تحصیلی و خوش بینی تحصیلی دانشجویان دانشگاه اراک در شرایط کووید ۱۹
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، ماجده سادات سلامتی (۱۴۰۰)
تاثیر روش تدریس مبتنی بر تیم بر مهارت های ارتباطی و اشتیاق تحصیلی درس زیست شناسی پایه یازدهم متوسطه شهر اراک
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، فاطمه عبدی (۱۴۰۰)
تاثیر سبک مدیریت کلاسی تعامل گرا بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان فراهان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مهرداد ونکی فراهانی (۱۴۰۰)
تاثیر یادگیری مبتنی بر پروژه بر مهارت حل مساله و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی هشتم شهرستان اراک
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سمانه سادات میرعبدالحق هزاوه (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش موسیقی اصیل ایرانی بر فرایند تمرکز و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر اراک در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، رضا کریمی (۱۴۰۰)
تاثیر آموزش به همراه نرم افزار آموزشی میشا و کوشا بر یادگیری و اشتیاق تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، حمید وزیری (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش به روش ایده جویی( اسکمپر )بر تفکر خلاق و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، مریم خسروی زاده (۱۳۹۹)
نقش برنامه درسی پنهان در فرسودگی تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه دوازدهم رشته علوم تجربی شهرستان نورآباد
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، تورج سپهوند، فرشته فاضلی داود (۱۳۹۹)
بررسی تطبیقی مولفه سازماندهی محتوا در برنامه درسی مدارس والدورف آلمان با برنامه درسی ایران در دوره ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، آرزو بارانی (۱۳۹۹)
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری شناختی و سبک های حل مسأله در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه رشته علوم انسانی شهرستان اسدآباد در سال تحصیلی ۹۹ـ۹۸
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، تورج سپهوند، زهرا مرادی مخصوص (۱۳۹۹)
نقش عوامل پنهان درون مدرسه ای در تحقق اهداف برنامه درسی دینی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهرستان خنداب
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، خدیجه سلیمی (۱۳۹۸)
تاثیر روش تدریس مشارکتی بر افزایش اعتمادبه نفس ومنبع کنترل درونی فراگیران در درس مطالعات اجتماعی پایه هفتم
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، سحر محمدی خواه (۱۳۹۸)
اثربخشی آموزش علوم تجربی مبتنی بر رویکرد زمینه_محور بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس دانش آموزان دوم ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، مریم ثابتی راد (۱۳۹۸)
اثربخشی آموزش به روش یادگیری معکوس بر نگرش به درس و روحیه پرسشگری دانش آموزان دوره ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، ناهید رمضانی (۱۳۹۸)
نقش برنامه درسی پنهان در انگیزش پیشرفت تحصیلی و رفتار انضباطی دانش آموزان دختر پایه ششم دوره ابتدایی شهرستان شازند
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، تورج سپهوند، سعیده عاجلو (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کتاب های درسی فارسی بخوانیم پایه دوم و سوم دوره ابتدایی با تأکید بر مؤلفه های تربیت اخلاقی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، مریم لیاقتی (۱۳۹۷)
تأثیر روش تدریس سکوسازی بر میزان یادگیری، یادداری و علاقه به درس علوم دانش آموزان دختر پایه ی چهارم ابتدایی شهر اراک سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، فائزه مقدسی (۱۳۹۷)
تأثیر استفاده از نرم افزار آموزشی (میشا و کوشا) بر یادگیری، یاد داری ونگرش به درس علوم دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مهدیه شفیعی تبار، سمیرا احمدلو (۱۳۹۷)
تاثیر روش تدریس کارایی تیم بر مهارتهای ارتباطی ،گرایش به تفکر انتقادی وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هفتم دوره اول متوسطه شهرستان آستانه در درس زبان انگلیسی درسال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، مریم نکوئی منش (۱۳۹۷)
تاثیر روش تدریس پیش سازمان دهنده بر یادگیری خودراهبر، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس جامعه شناسی دانش آموزان دختر پایه دهم دورۀ دوم متوسطه شهرستان شوش سال تحصیلی ۹۶ـ۱۳۹۵
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، صغری سلطانی (۱۳۹۶)
تاثیر روش تدریس کاوشگری بر مهارت های پژوهشی و تفکر انتقادی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی ناحیه ۲ اراک د درس علوم تجربی سال تحصیلی ۱۳۹۵-۹۶
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، جواد شیرین آبادی فراهانی (۱۳۹۶)
تاثیر روش تدریس اکتشافی هدایت شده بر خلاقیت، انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هشتم دوره اول متوسطه شهرستان خمین در درس علوم تجربی سال تحصیلی ۱۳۹۵-۹۶
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، فاطمه اسدی (۱۳۹۶)
تاثیر ارزشیابی توصیفی در دوره ی ابتدایی بر میزان خلاقیت، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیه هشتم شهرستان خنداب در سال تحصیلی ۹۴-۹۵
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مرضیه السادات سجادی نژاد، معصومه عطایی (۱۳۹۵)
رابطه سبک های یادگیری شناختی با سواد اطلاعاتی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک در سال تحصیلی ۹۴-۹۵
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید شاه حسینی، زهرا فراهانی (۱۳۹۵)
بررسی تاثیر روش تدریس بحث گروهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان در درس دین و زندگی سال دوم متوسطه شهرستان الیگودرز
سعید شاه حسینی، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، هادی ولیان (۱۳۹۴)
بررسی تأثیر تصویر سازی در هندسه بر هوش های چند گانه ، اضطراب وعملکرد تحصیل دانش آموزان دختر سال ششم ابتدایی شهر کرمانشاه
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، فروزان اسکندری (۱۳۹۴)
تأثیر هوشمند سازی مدارس بر مولفه های برنامه درسی پنهان وانگیزش درونی وخود کار آمدی تحصیلی دانش آموزان دختر سال سوم متوسطه شهر اراک در سال ۹۴-۹۳
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، ماه منظر علیزاده (۱۳۹۴)
تاثیر الگوی یادگیری زایشی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی، راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان رشته ی علوم تربیتی دانشگاه اراک در سال تحصیلی ۹۴-۹۳
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید شاه حسینی، فاطمه صحرایی (۱۳۹۴)
تأثیر الگوی تدریس کاوشگری بر گرایش به تفکر انتقادی ، نگرش به درس علوم تجربی وپیشرفت تحصیلی وپیشرفت تحصیلی دانش آموزاندختر پایه هفتم شهر اراک در سال تحصیلی ۹۴-۹۳
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، اشرف صادقی (۱۳۹۴)
مقایسه هوش هیجانثی ، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی عمومی ذز دانشجویان کارشناسی ارشد تحت آموزش الکترونیکی و سنتی دانشگاه تهران در سال ۹۰-۹۱
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، منصور عبدی، آزاده قندهاری (۱۳۹۱)
مقایسه اضطراب امتحان ، خلاقیت و استفاده از راهبردهای یادگیری خنود تنظیمی دانش آموزان پسر تحت روش آموزش سنتی و آموزش از راه دور مدارس متوسطه شهر اراک در سال تحصیلی ۹۰-۹۱
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، نیلوفر امینی، منصور عبدی (۱۳۹۱)
مطالعه نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان در تغییرات رفتاری دانشجویان ...
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۸۷)
بررسی کاربرد الگوی برنامه درسی تلفیقی در سازماندهی مواد درسی رشته های علوم تربیتی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از دیدگاه اساتید و دانشجویان علوم تربیتی استان مرکزی
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۸۵)
پیوندها
https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=BKnPedgAAAAJ&view
https://orcid.org/0000-0002-4177-3806
http://scimet.basu.ac.ir/SeyedShamseddin_HashemiMoghadam
بیشتر