۱۴۰۴/۰۱/۲۵
سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)

سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید: https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۲-۴۱۷۷-۳۸۰۶
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم انسانی
نشانی: دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ‌شده
مقاله ارائه‌شده
کتاب
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
طرح پژوهشی خاتمه‌یافته
Iranian journal of educational Sociology Mozhdeh Noormohammadian, Seyed Shamseddin Hashemi Moghadam, Faezeh Nateghi (2018)
هنر سازه ها در آیات تربیتی قرآن کریم (با تأکید بر نظریه تقابلهای دوگانه) سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، محسن ذوالفقاری (۱۳۹۶)
بررسی همخوانی برنامه درسی قصد شدۀ درس تفکر و سبک زندگی پایه هشتم دوره اول متوسطه با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده محمد علی جمالی فر، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، زهره عابدی کرجی بان، علیرضا فقیهی (۱۳۹۵)
تاثیر الگوی تدریس کاوشگری برگرایش به تفکر انتقادی و نگرش به درس علوم تجربی اشرف صادقی، سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور (۱۳۹۶)
نقش خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نوجوانان سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، ناصر کرمی، عبدالرسول فدایی دولت (۱۳۹۵)
شهید، دانشگاه، ترویج فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، فرزانه دهقانی (۱۳۹۴)
شهید، دانشگاه و الگوی زندگی اسلامی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
شهید دانشگاه، ترویج فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
مبانی و اصول تعلیم و تربیت سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۶)
مقدمه ای بر فلسفه تعلیم و تربیت سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۹۴)
گفتگوهایی با معلمان در زمینه روان شناسی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۸۲)
گفتگوهای با معلمان در زمینه روان شناسی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته) (۱۳۷۹)
اثربخشی آموزش داستان های فلیپ کم با روش نمایش خلاق بر هوش اخلاقی و مهارت اجتماعی دانش آموزان ابتدایی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، رحیم مرادی، کرباکس استیلیانو (۱۴۰۲)
اثربخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد ورزشی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان پایه هشتم شهر اراک در درس تربیت بدنی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سیروس منصوری، منا بشیری گودرزی (۱۴۰۲)
تاثیر یادگیری مبتنی بر پروژه بر مهارت حل مساله و خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی هشتم شهرستان اراک سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سمانه سادات میرعبدالحق هزاوه (۱۴۰۰)
اثربخشی آموزش به روش ایده جویی( اسکمپر )بر تفکر خلاق و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر کرمانشاه سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، مریم خسروی زاده (۱۳۹۹)
بررسی تطبیقی مولفه سازماندهی محتوا در برنامه درسی مدارس والدورف آلمان با برنامه درسی ایران در دوره ابتدایی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، بهمن یاسبلاغی شراهی، آرزو بارانی (۱۳۹۹)
نقش عوامل پنهان درون مدرسه ای در تحقق اهداف برنامه درسی دینی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی شهرستان خنداب سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، خدیجه سلیمی (۱۳۹۸)
تاثیر روش تدریس مشارکتی بر افزایش اعتمادبه نفس ومنبع کنترل درونی فراگیران در درس مطالعات اجتماعی پایه هفتم سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، سعید موسوی پور، سحر محمدی خواه (۱۳۹۸)
اثربخشی آموزش علوم تجربی مبتنی بر رویکرد زمینه_محور بر پیشرفت تحصیلی و علاقه به درس دانش آموزان دوم ابتدایی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، مریم ثابتی راد (۱۳۹۸)
اثربخشی آموزش به روش یادگیری معکوس بر نگرش به درس و روحیه پرسشگری دانش آموزان دوره ابتدایی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، صغری اکبری چرمهینی، ناهید رمضانی (۱۳۹۸)
تحلیل محتوای کتاب های درسی فارسی بخوانیم پایه دوم و سوم دوره ابتدایی با تأکید بر مؤلفه های تربیت اخلاقی سید شمس الدین هاشمی مقدم (بازنشسته)، مهوش ذوالقرنین (بازنشسته)، مریم لیاقتی (۱۳۹۷)