1403/09/02
English
محسن باقری
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی
نشانی:
دانشگاه اراک- گروه علوم تربیتی
تلفن:
پست الکترونیکی:
m-bageri [at] araku.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپشده
تأثیر یادگیری مفاهیم درس قرآن (مبتنی بر بازی اتاق فرار آموزشی) بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی
زهرا جوادی، رحیم مرادی، محسن باقری (1403)
تاثیر بازی وارسازی کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
عاطفه ابراهیمی پور، محسن باقری (1403)
Effect of Web-based Peer Assessment on Students' Self-Directed Learning Skills
Mohsen Bagheri, Fatemeh Sahraei, Mar Mar Kahanmohammadi (2024)
تأثیر برگزاری آزمون مبتنی بر بازی وار سازی بر اضطراب امتحان، علاقه و یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
محمد نظری دوست، محسن باقری (1402)
بررسی اثربخشی قصههای قرآنی بر سازگاری و مشکلات رفتاری دانشآموزان ابتدایی
افسانه روشنی، تورج سپهوند، محسن باقری (1401)
تاثیر بازی های آرکید مبتنی بر تلفن همراه بر هماهنگی چشم- دست دانش آموزان ابتدایی
محسن باقری، رهام یادگاری (1401)
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر باورهای هوشی و درک مطلب دانش آموزان در درس علوم
روژین رحمتی نژاد، تورج سپهوند، محسن باقری (1401)
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر یادگیری و یادداری درسعلوم تجربی دانشآموزان پایه دوم ابتدایی
رضا طلیمی، محسن باقری، بهمن یاسبلاغی شراهی (1401)
تأثیر آموزش مبتنی بر جستجوگری وب برانگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان چندپایه در درس علوم تجربی
افسانه حمزه ای، محسن باقری، عبداله بخشعلی (1401)
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان
محسن باقری، علی شاهسون مارکده (1401)
مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ی ششم
خدیجه خنیفر، سعید شاه حسینی، محسن باقری (1400)
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان
شیوا اباذری، محسن باقری، تورج سپهوند (1400)
تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان
محسن باقری، رضا طلیمی (1400)
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشن گرافیک های آموزشی
کلثوم نامور، محسن باقری، سعید شاه حسینی (1399)
تاثیر آموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش آموزان
سمیه رزبان، سعید شاه حسینی، محسن باقری (1399)
تاثیر آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار بر یادگیری ویادداری دانشجویان
سمیه عبدلی بزچلویی، محسن باقری، سعید موسوی پور (1398)
طراحی آموزشی؛ مدل موج وار؛ مهارت های حل مسئله
محسن باقری، سمیه عبدلی بزچلویی، سعید موسوی پور (1397)
تأثیر کلاس درس معکوس بر انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان در درس کامپیوتر
fatemeh Joshaghan nejhad, Mohsen Bagheri (2018)
تأثیر داستان گویی از طریق چندرسانه ای بر پیشرفت تحصیلی درس علوم و نگرش دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
سمیه رزبان، محسن باقری، یحیی تلخابی (1397)
فعالیت های فوق برنامه دانشجویان و گرایش به تفکر انتقادی و مهارتهای حل مسئله در آنها
محسن باقری (1396)
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان
افسانه حمزه ای، محسن باقری، سعید موسوی پور (1396)
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان
افسانه حمزه ای، محسن باقری، سعید موسوی پور (1396)
Investigating Relationship between Self-Directed Learning Skills And The Students' Performance In English Course
Mohammad Naser Faraji, Mohsen Bagheri (2015)
Investigating the Relationship between Learning Styles and Students’ Performance in English Course
Mohammad Naser Faraji, Mohsen Bagheri, Gholam Reza Abbasian (2015)
Compare and Investigate The Relationship between Tendency to E-Learning, Entrepreneurial Behavior and Academic Achievement among Postgraduate Students in Faculty of Humanities of Arak University
Mohsen Bagheri, mohammad hashemi gheshlaghi (2015)
Effect of Project-Based Learning Strategy on Learning Performance of Students with Different Achievement Levels
Mohsen Bagheri, Abdolvahed Zarifi, Wan Zah Wan Ali (2015)
Effect of self-directed learning process on multimedia competencies of educational technology students
Mohsen Bagheri, mohammad hashemi gheshlaghi, fatemeh Joshaghan nejhad (2015)
Effect of self-directed learning process on multimedia competencies of educational technology students
Mohsen Bagheri, mohammad hashemi gheshlaghi, fatemeh Joshaghan nejhad (2015)
مقاله ارائهشده
اهمیت و ارزشمندی انجام تحلیل محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی بر مبنای مولفه های فرهنگ کتابخانه سبز (تربیت زیست محیطی)
شکوفه مشایخی، محسن باقری (1402)
چت GPT در آموزش: فرصتها و چالشها
محسن باقری، علی شاهسون مارکده (1402)
بررسی میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و اثرات آن بر ابعاد فردی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان
محسن باقری، سمیه عبدلی بزچلویی (1402)
تاثیر بازی های آموزشی رایانه ای بر انگیزه و یادگیری دانش اموزان پیش دبستانی
محسن باقری، عاطفه ابراهیمی پور (1401)
گیمیفیکیشن ( بازی وار سازی ) راهبردی نوین در آموزش و یادگیری
عاطفه ابراهیمی پور، محسن باقری (1400)
طراحی پلتفرم آموزشی مبتنی بر گیمیفیکیشن در جهت ارتقاء کیفیت آموزش های الکترونیکی
محسن باقری (1400)
تدوین اصول طراحی موشن گرافیک های آموزشی
کلثوم نامور، محسن باقری (1399)
مدل طراحی آموزشی موج وار
محسن باقری، سمیه عبدلی بزچلویی (1399)
تاثیر آموزش به روش وب کوئست بر راهبردهای خودتنظیمی دانشجویان در درس کامپیوتر
محسن باقری، سمیه عبدلی بزچلویی، مرمر خانمحمدی (1395)
تاثیر آموزش به روش وب کوئست بر راهبردهای فراشناختی مطالعه دانشجویان
محسن باقری، افسانه حمزه ای (1394)
تأثیر روش تدریس پروژه محور بر مهارتهای کارآفرینی دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک
محسن باقری (1394)
مقایسه و بررسی رابطه بین گرایش به تفکر انتقادی، رفتار کارآفرینانه و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک
محسن باقری، علی شاهسون مارکده (1394)
کتاب
گیمیفیکیشن در یادگیری و آموزش
محسن باقری، کمال الدین عزتی گرد میران، علی شاهسون مارکده (1402)
پایان نامه های تقاضا محور و غیر تقاضا محور
تاثیر بازی واقعیت جایگزین بر مهارت حل مسئله، مسئولیت پذیری و یادگیری دانش آموزان کلاس چندپایه
محسن باقری، سیروس منصوری، سیده فاطمه جباری (1402)
بررسی تاثیر یادگیری درس قرآن به شیوه چند رسانه ای تعاملی بر انگیزش و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دوره ابتدایی
رحیم مرادی، محسن باقری، زهرا جوادی (1402)
تولید بازی محیطی درس فارسی ششم ابتدایی و تاثیر آن بر سازگاری اجتماعی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان
محسن باقری، علی محمد دهقانی (1401)
تاثیر آموزش مبتنی بر مشارکت الکترونیکی بر انگیزش پیشرفت و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه اراک
بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن باقری، فرزانه تلخابی (1400)
ارزیابی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در ارائه آموزش مجازی از دیدگاه آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان شازند
محسن باقری، فاطمه گلشنی (1400)
طراحی و تولید اپلیکیشن سبک های یادگیری و اعتبارسنجی آن از دیدگاه کاربران
محمد سیفی (بازنشسته)، محسن باقری، سعید شاه حسینی، زهرا بساکی (1400)
تأثیر گیمیفیکیشن بر یادگیری، یادداری و نگرش به درس زبان انگلیسی دانش-آموزان
بهمن یاسبلاغی شراهی، محسن باقری، سمانه کشاورزیان کلیشادی (1400)
تاثیر بازی های واقعیت افزوده تعاملی بر توجه و رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان اتیسم ناحیه یک اراک در سال تحصیلی 1400-1399
محسن باقری، ام البنین گرجی (1400)
تاثیر پادکست آموزشی درس فارسی بر مهارت های زبانی دانش آموزان دختر پایه دوم ابتدایی
محسن باقری، سعید شاه حسینی، سایه خوش صفا (1400)
تاثیر بازی وارسازی(گیمیفیکیشن) کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه اول شهرستان خمین در سال تحصیلی 1399-1400
محسن باقری، عاطفه ابراهیمی پور (1400)
تاثیر بازی وارسازی(گیمیفیکیشن) کلاس درس مجازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه اول شهرستان خمین در سال تحصیلی 1399-1400
محسن باقری، عاطفه ابراهیمی پور (1400)
طراحی رویداد ایده پردازی و توسعه فناوری های نوین آموزشی و ارزیابی آن از نگاه دانشجو معلمان
محسن باقری، محمد سیفی (بازنشسته)، رضا صفارزاده خیاط (1399)
تاثیر اموزش سواد رسانه ایی بر گرایش به تفکر انتقادی و چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی
محسن باقری، سعید شاه حسینی، حدیث کولیوند (1399)
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی اپلیکیشن های آموزشی
محسن باقری، سعید شاه حسینی، محمد مخبریان (1399)
تاثیر اپلیکیشن آموزشی مبتنی بر مغز بر مهارت های اجتماعی، یادگیری و یادداری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی
محسن باقری، بهمن یاسبلاغی شراهی، رضا طلیمی (1399)
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی اپلیکیشن های آموزشی
محسن باقری، سعید شاه حسینی، محمد مخبریان (1399)
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی جاناسن بر اضطراب امتحان دانش آموزان دارای سبک های تفکر قانون گذارانه، اجرایی و قضایی
تورج سپهوند، محسن باقری، زینب السادات حسینی (1399)
تاثیر بازی های آرکید مبتنی بر تلفن همراه بر هماهنگی چشم- دست و تمرکز دانش آموزان ابتدایی شهر کرمانشاه در سال تحصیلی 99-1398
محسن باقری، صغری اکبری چرمهینی، رهام یادگاری (1399)
مقایسه سازگاری و مشکلات رفتاری دانش آموزان دارای نتایج ارزشیابی توصیفی چهارگانه در درس مطالعات اجتماعی
تورج سپهوند، محسن باقری، سجاد رضایی (1399)
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی براساس مولفه های هوش هیجانی
صغری اکبری چرمهینی، محسن باقری، مرتضی رستمی (1399)
تاثیرآموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر مهارت حل مسئله واشتیاق تحصیلی دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک در سال تحصیلی 98-1397
محسن باقری، تورج سپهوند، شیوا اباذری (1398)
تاثیرآموزش ترغیبی بر رشد اخلاقی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان خوانسار در درس مطالعات اجتماعی سال تحصیلی 98-1397
محسن باقری، تورج سپهوند، زهرا سید صالحی (1398)
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر باورهای هوشی و درک مطلب دانش آموزان
تورج سپهوند، محسن باقری، روژین رحمتی نژاد (1398)
تاثیر قصه های قرآنی بر رفتارهای کلاسی و سازش-یافتگی (آموزشی، عاطفی ، اجتماعی) دانش آموزان سوم ابتدایی
تورج سپهوند، محسن باقری، افسانه روشنی (1398)
تدوین و اعتباریابی اصول طراحی موشن گرافیک های آموزشی
محسن باقری، سعید شاه حسینی، کلثوم نامور (1398)
تاثیر آموزش با استفاده از بازی واره(گیمیفیکیشن) بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی و یادگیری دانشجویان دوره کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه اراک در سال
محسن باقری، سعید موسوی پور، علی شاهسون مارکده (1397)
مقایسه پیشرفت تحصیلی، مهارت های ارتباطی، ادراک شایستگی و رفتارهای کلاسی دانش آموزان کلاس های مختلط و تک جنسیتی
تورج سپهوند، محسن باقری، سمانه محمدی فر (1397)
بررسی رابطه مهارتهای رایانه ای ICDL با خودکارآمدی تحصیلی و نگرش به رشته تحصیلی در دانشجویان کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه ارم شیراز
محمد سیفی (بازنشسته)، محسن باقری، سمیه قاسمی (1397)
تاثیر آموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله و خلاقیت دانش آموزان پایه دوم ابتدایی شهرستان فراهان در سال تحصیلی 97-1396
سعید شاه حسینی، محسن باقری، سمیه رزبان (1397)
تاثیر آموزش همراه با تولید اینفوگرافیک بر راهبردهای مطالعه و یادگیری، تفکر خلاق و یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم
محسن باقری، مهدیه شفیعی تبار، علیرضا اندیشمند (1397)
بررسی جایگاه آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی وارائه راهکارها
محسن باقری، سعید شاه حسینی، رضا خندابی (1397)
تاثیر آموزش مبتنی بر روش تدریس بایبی بر تفکر منطقی، یادگیری و یادداری دانشجویان دانشگاه زینب کبری شهرستان اراک
سعید شاه حسینی، محسن باقری، امیر حافظ کمال (1397)
تاثیر روش تدریس مشارکتی جیگ ساو بر پیشرفت تحصیلی،علاقه به درس و اضطراب امتحان دانش آموزان در درس پیام های آسمانی پایه نهم شهرستان سلسله
سعید شاه حسینی، محسن باقری، مهدی یوسفوند (1396)
تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چند رسانه ای بر یادگیری، یادداری و علاقه به درس در درس ریاضی دانش آموزان پایه
سعید شاه حسینی، محسن باقری، خدیجه خنیفر (1396)
رابطه خودکارآمدی رایانه ای، خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با نگرش نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه اراک در نیمسال تحصیلی96-1395
تورج سپهوند، محسن باقری، زهرا رحمتی (1396)
تأثیرآموزش مبتنی بر مدل موج وار مریل بر مهارت های حل مسئله، یادگیری و یادداری دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک در سال تحصیلی 96-1395
محسن باقری، سعید موسوی پور، سمیه عبدلی بزچلویی (1396)
تاثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر انگیزش پیشرفت ، راهبردهای خود تنظیمی و یادگیری دانشجویان تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک در سال تحصیلی 96-1395
محسن باقری، سعید موسوی پور، افسانه حمزه ای (1396)
تاثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خودراهبری، انگیزش تحصیلی و یادگیری دانشجویان گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه اراک
محسن باقری، محمد سیفی (بازنشسته)، فاطمه جوشقان نژاد (1395)
طرح پژوهشی خاتمهیافته
تأثیر آموزش مبتنی بر جستجوگری بر مهارت های خودتنظیمی،انگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان چندپایه مدارس نیمه الکترونیک در درس علوم تجربی در نیمسال تحصیلی 98-
محسن باقری، عبداله بخشعلی، افسانه حمزه ای (1398)
ارزیابی کتابخانه های دانشگاه اراک بر اساس استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء عملکرد آنها
محسن باقری، مهدی پژوهان (1398)
تولید و اعتبار بخشی چند رسانه ای و شبیه ساز آموزش عکاسی
محسن باقری، سعید شاه حسینی (1395)
پیوندها
http://scimet.basu.ac.ir/Mohsen_Bagheri
بیشتر